Klopt hij speelt niet en laat niets van zich horen. Dat betekent dat onze wedstrijd beslist wie er doorgaat uit onze poule.
Lekker is dat. Heb ik 1 wedstrijd verloren na opgave wegens ondoenbare lag en 1 wedstrijd gewonnen omdat de tegenstander niet komt Dan word onze wedstrijd idd beslissend. Want Gamer_24 zal ook de volgende wel winnen, aangezien Jaylee nooit aanwezig is. Kunnen we 3 mensen met 2 gewonnen wedstrijden krijgen.
Biscuit heb je nog suggesties?Ik denk dat we elkaar nooit kunnen joinen dus moeten we iets doen van resultaten tegen overige spelers ofzo??? Dit kan vaker voorkomen, ben je met XSN dan ook niet de ***.
Toevallig weet ik dat Jaylee momenteel geen computer meer heeft en dus ook niet weet dat die moet spelen... Zijn comp is kapot, neem hem het niet al te kwalijk dus .
Ah... ik kan vanavond om 22 uur niet en morgenavond ben ik werken We spelen wel in het weekend... jij hebt zowiezo gewonnen hoor, maar wat wedstrijdjes voor de fun.
Je bedoeld de scores? De poules blijven namelijk zo, en dan blijft er 1 winnaar per poule over. Die spelen dan weer verder (misschien via XSN).
Is het eigenlijk niet handiger om bij die scores niet het aantal gewonnen maar het aantal verloren games neer tezetten want, als bijv de nummer 2 en 3 bijde 10 games hebben gewonnen en ze moeten nog 1 matchs (niet tegen elkaar). Als dan 1 van hun wint maar expres 1 set met 7-5of 6-4 ofzo en de andere met 6-3 6-4 wint dan heeft hij dus meer games dan de ander dus dan heeft gewonnen terwijl hij het juist slechter heeft gedaan. Ik hoop dat jullie het begrijpen
Ik moest van Go Ahead Eagles zeggen dat die niet meer in staat was mee te doen aan het toernooi omdat ze Xbox kapot was ofzo. No questions plz
Dat is waar want zij hij ook eerder deze avond tegen mij. Er is iets met dat ding, maakt veel herrie dus gaat mee met UPC om gemaakt te worden.
@Sjors Albers: De kans is klein dat er een gelijk aantal punten én games zijn van spelers. En mocht dit wel zo zijn dat kijk ik de resultaten nog wel even terug. Dus dat is niet nodig. Jammer dat Go Ahead Eagles niet meer kan spelen. Ik zal kijken voor een vervanger.
De tussenstanden zijn geupdate. Van de volgende wedstrijden heb ik nog niks vernomen, van beide spelers niet: (zij krijgen vanzelfsprekend beide geen punten) JanKost - firstblitzer Bombermania - DutchBastard satan21 - dendeman Ik hoop dat er morgen een leuke laatste ronde gespeelt gaat worden. En dat er wat meer mensen op komen dagen. Daarna zullen de 8 finalisten via het XSN netwerk uit gaan vechten wie zich de XBW Top Spin kampioen mag noemen. De scores van de wedstrijd van kingarthur en GAGGAG zijn nog niet bijgewerkt. Ik moet even kijken wat we daarmee doen. Ze hebben nu allebei 4 punten, dus die wedstrijd is/was wel belangrijk. P.S.: Kijk even of het aantal games en punten van jou klopt! Cya tomorrow!