zoek je nog een vervanger? zo ja, dan wil ik wel meedoen... pm me anders maar ff en anders lees ik het hier wel
hey, heb zojuist tegen pacboyslim gespeeld, was een erg leuk potje, helaas wel verloren. De stand was 6-3 6-2 voor pacboyslim.
Ik moest tegen Marius uitslag was : 6-1 6-2 in het voordeel van mijn persoon. Marius bedankt was een leuke wedstrijd.
Ik moest tegen Bombermania (HansZwan NL). Maar hij kwam niet opdagen. Ik had hem een half uur ervoor nog aangemeldt en accepte mijn friensrequest. Alleen toen het 9 uur was toen kwam ie niet naar mijn game toe terwijl ik hem 4 invites had gestuurd. Hij bleef gewoon Project Gotham 2 spelen en denide mijn invites. Das ook lekker......
yup, jij hebt mijn ass gewhoopt met 6-1 6-2 Was leuke wedstrijd, zeker nadat ik 3 games voor het einde begon te begrijpen hoe je dit spel moet spelen. suc6 verder in het toernooi..!
satan21 was niet op komen dagen daardoor heb ik dus gewonnen in poule 7 OHJA EN JE MAG GO AHEAD EAGLES NU WEL UIT HET TOERNOOI GOOIEN WANT HIJ DOET TOCH NIET MEER MEE WANT HIJ HEEFT EEN KAPOTE XBOX EN HIJ IS GEBANNEND VAN HET FORUM DUS!!!!