Jah sorry ik lees het nu pas ( zondagochtend ) dat ik tegen Sab Zero moest spelen voor zaterdag. Maar aangezien ik nu toch doorga is het niet erg. Op naar een spannende competitie
Blaauw, pacboyslim en boomer NL moeten zich nog inschrijven voor het toernooi! Ik heb ze gemaild en een pm gestuurd.
Jezus christus! Je hebt helemaal gelijk! Ik heb een foutje gemaakt bij het bijhouden van de scores. Erg sportief van je dat je dit opmerkt pacboy! Tjakkaa je krijgt een uitnodiging.
Ik heb overigens de startdatum verzet naar 10-12 zodat iedereen mee kan doen. En Blaauw... ik heb echt geen idee hoe het komt :{
meld je probleem ff bij één van de mods..misschien kunnen die je helpen Fardo of Pejannl zou ik proberen
Ja dat zal ik ff doen kijken of die een oplossing hebben. Alleen hebben zij aangegeven niet via PM iedereen persoonlijk te willen helpen dus kan ik alleen hopen dat een mod ff in dit draadje langskomt en met een oplossing komt!!
Nou... tijdje niet online geweest (klote internet) Maar begrijp dus dat we verder gaan met XSN... zal me ff aanmelden
Eey lui ik heb ook een competitie gestart voor de lol. Wil je joinen moet je op deze link klikken: http://www.xsnsports.com/TopSpin/Group/?tgid=1665
Je moet je eerst registreren. Ik heb jou een invite gestuurd voor mijn competitie maar dan staat er dat je je niet geregistreerd had.
Inderdaad dat is het probleem, zou zonde zijn als ik daardoor niet mee kon doen. EINDELIJK!! Het is gelukt dus ik zit erin (nog net op tijd gelukkig)!
Ik maak een nieuwe aan en komende maandag beginnen we definitief! Zo, iedereen is weer uitgenodigd! Schrijf je maar gewoon in dan komt alles goed en kunnen we maandag beginnen