De volgende matches zijn al gespeelt! Biscuit NL vs Jerhui 3-0/3-1 Xohrum vs The Hammerman 3-0/3-0 Magico vs Go Ahead Eagles 0-3/1-3 Alleen Blaauw en boomer NL moeten nog spelen. P.S: Xohrum, wanneer spelen wij de match voor het 'XBW GRANDSLAM' toernooi?
Onze Match is ook gespeeld. Ik moet nu tegen jou Biscuit!! Je kunt me wel toevoegen aan msn ofzo of anders stuur maar een pm'tje.
Nou Biscuit en ik hebben alvast een vervrogede halve finale gespeeld. En ik moet zeggen het was een leuke spannende game maar helaas moet de Organisator het toernooi verlaten. Maar bij deze alvast bedankt voor je inspanningen!! Even voor de statistieken de uitslag: 4-3 2-4 3-1
Ja sorrry ik had je post niet gezien. En anders kon ik toch niet omdat ik moest werken. En ik had vandaag de hele dag micraine aanval dus lukt vandaag ook niet. Morgen middag of zo misschien wel. Ik ga namelijk niet naar school heen ( geen zin in )
Ja zondag is goed. Ik heb je geprobeerd toe te voegen aan m'n friendslist, maar jouw list was vol, dus voeg me maar toe en dan spelen we zondag wel...
Mooi, de halve finale tussen de heren is gespeelt. Xohrum heeft gewonnen met 4-2/4-2. Jullie hebben het spannend gemaakt De finale zal gaan tussen Blaauw en Xohrum. Succes jongens!