IK moet nog even oefenen, maar ik doe zeker mee..... gamertag: Soeperfriek e-mail: henrikuijpers@hotmail.com
Het zijn er nu al 19 geloof ik dus dan kunnen een aantal lui dus al niet meer mee doen. Misschien handig om het dan voor wat meer personen te maken??
Je hebt gelijk... bij deze schrijf ik me ook in... al zal ik wel even flink moeten oeffenen Jerhui (jerhui@chello.nl) / Jerhui
Jezus, het zit al vol. Jaylee was de laatste. Wat zal ik doen? 32-persoons maken? Is niet zo goed te overzien... P.S: Je moet wel op maandagavond 21:00 kunnen!!! En geef wel je live tag op, niet de naam van de speler
Ja maak er een van 32, er zullen er genoeg mee willen doen gezien de posts op diverse Top Spin topics. Leuk initiatief trouwens biscuitje
Jah dat stelde ik net ook al voor. Gewoon 32 van maken. Maar straks met xsn is het wel veel makkelijker.
Dat klopt, maar XSN is er nog niet Maargoed, ik heb er 32 van gemaakt. Maar dan verwacht ik wel goede meewerking van jullie kant. Dus gewoon elke maandagavond klaar staan, problemen zelf oplossen, zelf afspraken maken, etc. Ik hoop dat het leuk wordt
Misschien ook wel handig om bijvoorbeeld een soort website`je te maken van dit toernooitje ( kweet niet of jij of iemand anders dat kan ) Maar dan is het helemaal overzichtelijk.