Ik doe ook mee als 't ff gaat: Maradona10. Gaat het komende maandag in? Dat is me niet helemaal duidelijk namelijk. alm.hendriks@home.nl
Count me in! Ik ben volgende week maandag hoogstwaarschijnlijk thuis en zal elke maandag daarna alles eraan doen om mee te spelen.. Gamertag : Sonic Circle Mail : marius@xbw.nl
Gaat lekker hier Laten we er 64 van maken lol, Grapje . Misschien kan iemand bij zo'n gratis website gedoe een toernooischema samen met overleg van de initiatiefnemer hiervan maken.
Ik zou ook wel willen meedoen maar gaat het dan via Xsn Sports??? Zoja dan hoeft toch niet iedereen perse op maandagavond vrij te nemen?
@dendemen: Wat is je e-mail adres? @boessie3: XSN sports is nog niet beschikbaar, en dit maakt het ook wat persoonlijker.
Waarom? Beetje dom om dat achteraf allemaal te gaan veranderen... Dan kunnen er dadelijk een hoop mensen misschien niet meer. Maar wat boeit het, inschrijven is instemmen met de tijd! Dus iedereen kan dan toch gewoon? En daarbij duurt het maar een half uurtje dus om half 10 ben je klaar, mooie tijd toch? Enne, doet Milo NL nou mee ofniet. Is me niet helemaal duidelijk, maar wel belangrijk aangezien hij dan de laatste plaats op zou vullen.
Ja, komt natuurlijk door degene die het organiseert hè Nee, maareh. We zitten vol. En als milo toch niet meedoet doet death meat mee. Later deze avond meer
Nou voor mij hoef die competitie niet meer. Elke maandagavond verplicht thuis zijn. Ik heb ook nog een vrouwtje thuis die ook nog aandacht moet krijgen. En dan is er Xsn sports zodat je gewoon met elkaar kan afspreken wanneer je wilt spelen en dan wordt het weer zo geregeld. Heel erg jammer allemaal dat het Zo moet. Maar waarom is Xsn niet persoonlijker eigenlijk=