Dat was dus al de bedoeling ja En ik denk dat het dom is om een wedstrijd erna toch te spelen wanneer iemand een goede reden heeft. Iedereen kan namelijk zeggen dat z'n internet het niet deed. Dus afwezig=verloren. Hoe hard het soms ook is.
Kan het allemaal niet wat sneller, ik bedoel een toernooi over anderhalve maand is wel erg lang vind je niet, als je nou gewoon 2 potjes achter elkaar speelt ofzo, daarbij ga ik 15 december op vakantie.
Ten eerste kan ik dat achteraf niet meer veranderen, en ten tweede is het zo ook wel goed. Jij zegt wel mooi anderhalve maand. Maar dat geld maar voor 2 spelers! 3/4 zal al na 3 weken afvallen. En degene die dan wel doorgaan (de beste dus) zijn de echte diehards. Die vinden die periodes ertussen echt niet erg hoor.
misschien kunnen we nog een paar dagen wachten op xsn (18 november) dan hoeven we niets meer te regelen (alleen een wachtwoord)
Lol, kom je nu mee Tja, wat moet ik daar nou op zeggen. Ik wist niet eens dat het al zo snel kwam. Maar je kunt daar zeker niet poules maken enzo? Verliezen is afvallen?
Volgens mij werkt het inderdaad als een normaal tennis toenooi ... we kunnen naturlijk ook eerst poules maken en als xsn on-line is daar verder mee gan 18 november is nog niet officieel ... dus we kunnen nu btee de competitie starten
Ok mooi. Beginnen nu gewoon met de poules. Het zijn toch maar 3 wedstrijdjes voor de meesten. Dus dat moet wel te doen zijn
Je leest fout Het is een reactie op Fardo. Fardo wilt het toernooi gaan doen zodra XSN online is maar dat is nog niet. Biscuitje wilt gewoon al maandag beginnen met de toernooi zoals hij de poules heeft ingedeeld. Zo, dat is eruit
Ik heb iedereen in mijn poule een mailtje gestuurd alleen niemand reageert, dus als iemand uit mijn poule dat hier leest, geef dan ff een reactie.!!
Ik heb geen mail gekregen van je. Als je mij wilt mailen kun je deze gebruiken: alex@maradona10.nl En je kunt me toevoegen bij msn met deze: alm.hendriks@home.nl
Ik ben altijd te laat Is er iemand uitgevallen dan wil ik wel meedoen Evil RaCoon (s.joosen@zonnet.nl)