1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW Top Spin toernooi!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Biscuitje, 11 nov 2003.

  1. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Morgen avond is het zover :p _O_
     
  2. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Jep, ik heb er zin in. En ik hoop dat alle 16(!!!) wedstrijden goed verlopen :)
     
  3. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil ik vanmiddag ff met mijn ventje online spelen is ie plotseling weg. Dus nou ben ik de hele avond bezig geweest om weer een nieuw ventje te maken...
    Moet alleen nog de laatste skill hebben. Sta 2de op de ranking:mad:
     
  4. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen veel succes vanavond!! Ik heb helaas nog niets van mijn tegenstander gehoord, dus ik vrees het ergste( wat erg jammer zou zijn)
     
  5. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    Meneer Fardo, ik zie jou dus om 9 uur online? Ik hoop dat ik het niet vergeet (zoals die klote mm3 challenge :p). Maarja zal wel goed komen...
     
  6. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb gisteren ook een mailtje gestuurd naar mijn tegenstander en die reageert niet, NAJA als ie het vergeet dan heb ik gewonnen, en waar moet je trouwens de uitslag neerzetten ?
     
  7. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik wil nog even benadrukken dat niet aanwezig zijn betekent dat je de wedstrijd verloren hebt. Heb jij van tevoren aangegeven dat je niet aanwezig kan zijn (soms kan er iets tussen komen). En de ander reageert daar niet op, heeft diegene geen recht op de winst van de partij.
     
  8. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik wacht vanavond tot 21.05 uur. Als ik mijn tegenstander niet zie... ben ik weer off of een andere game doen.

    Heb van hem ook nog niets gehoord.
     
  9. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    ok maar wat moet ik doen met de score, waar moet ik die doorgeven ?
     
  10. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb degene tegen wie ik speel ook een invite gestuurd. Bijna 21:00 uur.

    Komt er ook een XSN toernooi?
     
  11. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    De eerste uitslag is al binnen. JanKost en ik hadden wat vroeger gespeeld, omdat hij weg moest vanavond. Ik heb de wedstrijd gewonnen met de volgende uitslag

    Boomer:-6-6-

    JanKost:-4-2-

    Het was trouwens een leuke wedstrijd en vooral in de eerste set was het best spannend! Was alleen een klein beetje lag.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2003
  12. Quas

    Quas "Hang 'm high!"

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi hoor Boomer :)
     
  13. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    De toernooileider himself, Biscuit NL, kan vanavond niet. Wij zullen dus even een andere datum moeten prikken
     
  14. Niels2003

    Niels2003 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog een uitslag:

    Xohrum vs. DiabloChief007 voor poule 8

    6-1 6-0 in het voordeel van Xohrum.
     
  15. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    De wedstrijd tussen Gamer_24 en mij is door hem met 2-0 in sets gewonnen. Ik geef namelijk op.

    Ik heb 3 x geprobeerd te spelen. 3 keer had ik ontzettende lag. Niet zomaar, maar '3-frames-per-seconde-gameplay-lag'. Zo is het puur gokken en de lol is er compleet vanaf op deze manier.

    Gefeliciteerd, hopelijk gaat de volgende wedstrijd met wie dan ook wel zonder lag. Ik baal ontiegelijk |:-
     
  16. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    2-0 in sets voor mij. Marius (Sonic Circle leavede 3x in een 1-0, 4-1 en 5-5 stand). Hij is weg gegaan omdat het bij hem heel erg lagde. Maar iedereen heeft er last van, dus ook ik.
     
  17. cwille

    cwille ---------

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang moet ik wachten? Firstblitzer (RENEGADE NL) is nog steeds niet online.
     
  18. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Geloof me, jij had er minder last van als ik (hoop ik tenminste voor je). Dit was echt heel erg bar. Maarja, dat risico heb ik met Top Spin spelen.

    Als men me niet op mijn woord gelooft, dan maar niet. Feit dat ik opgeef op 5-5 terwijl ik zelf host (en toch veel lag heb) en volop kans op een overwinning zou hebben, zegt toch genoeg?

    Het is gewoon echt niet leuk met zoveel framedrops. Het is constant gokken als jij retourneert. Een spel hoort plezier te zijn, en ik had er totaal geen plezier in op deze manier.

    Btw, ik leave alleen omdat jij geen headset hebt en ik het je dus niet duidelijk kan maken. Anders had je trouwens aan het gekraak op de headset wel gehoord dat er heel veel lag was aan mijn kant :+
     
  19. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    OCM3RZ---ocmeris is ook niet online gekomen.
     
  20. cwille

    cwille ---------

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    GAGGAG zullen wij dan een potje spelen? Ik ben nog ff online.
     

Deel Deze Pagina