Ik heb tegen Magico gespeeld. Was een zeer aardige kerel. De uitslag was 2x 6-0 voor mij (King Tuur). Oh ja Sonic, volgens mij heb je als je joint minstens zoveel lag dus een beetje vaag. Ik geloof je wel maar hij zou dan ook lag moeten hebben .
Ik heb gewonnen van dendemen omdat hij na 25 min nog niet was opkomen dagen dus ik heb dan gewonnen met 6 6 0 0 Poule 7
Dat snappen we ook allebei niet Hij heeft wel 'wat lag', maar niet veel. Ik kon echt geen enkele animatie normaal zien. Alle bewegingen schokten en de bal zag ik soms 1 seconde zelfs compleet niet. Lastig gokken hoor Maar het is en blijft vaag. Geloof me of niet. Ik heb mijn best gedaan en heb hem de winst gegeven. Waarom zou ik dat doen als ik perse zou willen winnen? anywayz, ik ben 2 dagen naar Friesland voor mijn werk en daarna ga ik eens kijken waar het probleem ligt (als het ooit weer gebeurd).
Joepie mijn tegenstander was er wel, we hadden geen lag en het was een leuke partij! Veel games op deuce gespeeld maar.... uiteindelijk heb ik met 6-1, 6-4 gewonnen van Quas. (Poule 5) Thx voor de leuke partij en babbel!
Bedoel je deuce? Tie break heb je alleen aan het einde van de set. RENEGADE NL is in ieder geval niet meer op komen dagen.
Dat bedoel ik idd... ach ik speel pas anderhalve week Top Spin... Het is idd wel erg zwak dat zo weinig mensen op komen dagen. Sta je als tegenstander helemaal klaar is er niks om te spelen...zonde hoor.
Poule 2: Soeperfriek vs Pacboyslim 6-7, 2-6 Vooral een mooie eerste set waarbij het gelijk op ging. Ik kwam 3-1 achter te staan in de eerste set en ik wilde eigenlijk gewoon goed aan de tweede set beginnen. Toen stond het 3-2 en besefte ik dat we 6 games speelden. Daarna ging het mooi gelijk op tot 6-6. Daarna een tie-break die ik won met (ik dacht) 6-3. Daarna de tweede set waar ik Soeperfriek snel breakte en met 2-0 voor kwam te staan. Die voorsprong heb ik weten uit te bouwen tot 6-2. Het was een leuke wedstrijd.
Zo, ik ben net terug. Heel erg bedankt Bombermania dat je het zo sportief opvat, ik had je gelukkig ruim op tijd een mailtje gestuurd. Maar tot mijn grote spijt zie ik dat veel mensen niet op zijn komen dagen zonder dit van te voren aan te geven. Daardoor zijn er 5(!!!) wedstrijden niet gespeelt. Jammer, ik kijk nog even wat ik ermee doe. De resultaten zal ik later in een overzichtje posten. Verder was de uitslag van de match Death Meat - Jerhui respectievelijk 1-6/1-6 Hij zit namelijk niet op dit forum. En ik moet nog de resultaten krijgen van femmerink-Fardo (geen idee wat er is), en TJAKKAAA-JeanV (moeten nog spelen).
Gister kon ik niet meer op de computer komen omdat me zus erachter zat maar ik ben van kwart voor 9 tot half 10 op Xbox Live geweest en er was geen Fardo te bekennen. Hijs niet komen opdagen dus, toen ben ik maar met boomer een potje gaan spelen maar dat terzijde...