1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW Top Spin toernooi!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Biscuitje, 11 nov 2003.

  1. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry jongens maar was gisteren niet in staat om in te loggen op live i.v.m. een te erstig laggende verbinding.Chello in crooswijk = geen vet pot, maar deze week is het wel heel erg(dl
    :860 kb,ul:41 kb)en dat voor 50 euros per maand.Alleen 's avonds laat('s nachts) kon ik nog op live , waren er alleen nog maar amerikanen.Wou hierbij graag excuses maken naar m'n tegenstanders, ik probeer vanavond online te zijn mischien dat we alsnog de wedstrijden kunnen spelen.Hoop iig dat de rest wel lekker heeft kunnen spelen.groet!
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik was helemaal vergeten dat ik tegen je moest spelen ... kunnnen we het vanavond of morgen in halen ... 1000x excuses

    Ik had de poul lijst niet gezien ... misschien deze ook op de eerste pagina zetten voor het overzicht?
     
  3. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Ehmm Fardo hij staat ook op de eerste pagina :)
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Fardo = blond ... okay ... mdan maar voorbereiden op de volgende ronde ;)
     
  5. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk hE zo organiseren:)
     
  6. Washand

    Washand Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals mijn excuses, biscuit, kwas het gewoon helemaal vergeten :'-(
     
  7. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind gewoon als je niet bent opkomen dagen dat die andere heeft gewonnen dat is afgesproken en word dus ook niet veranderd vind ik , simpel zat.
     
  8. The Warrior

    The Warrior Dutch Destroyer

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmz....echt zeer jammer dat zoveel mensen niet komen opdagen! Ik heb dit te laat gezien van dit toernooi, ik wil echt heel graag de volgende keer meedoen!! Zeg me dan ook dat jullie dit nog een keer gaan organiseren..alsjeblieft....zeg het!!!!

    Helaas dat zoveel mensen niet kwamen opdagen, ik had graag voor iemand ingevallen :9



    En dan nog iets!!! Zouden er niet twee mensen kunnen werken aan de organisatie van een toernooi...zodat je Singles en Doubles kan doen!!!

    Een vriend van me wil zeer graag samen met mij een keer een toernooitje dubbelen. Gaan jullie dit ook doen, of blijft het simpel bij de Single-toernooien!
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2003
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt ... ik had de lijst niet gezien en was het promt vergeten ... :) ... maar eigenlijk zou het ook handig zijn als je ook een andere dag kan afspreken als het maar voor de afgesproken dag gespeeld is ... maar femmerink heeft officieel nu gewonnen zo zijn de regels
     
  10. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja XSN maakt het er leuker op wou je zeggen :{ Komen de twee spelers in de vooraf bepaalde periode niet tegelijk online dan zal er een 'Coin Toss' komen. Dan is dit systeem toch beter :)
    Ik zie het al voor me, als je tegen een hele goede speler moet blijft de andere gewoon weg. Dan heb je nog meer kans om te winnen (50%).
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2003
  11. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    De voorlopige tussenstand is overigens op de eerste pagina gepost.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee, want dan wint degene die wel is komen opdagen... als de andere niet is verliest ie! Net als hier ... Als beide spelers niet komen word er geloot
     
  13. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, dus eigenlijk heb je daar niet zoveel meer aan. Behalve dat scores automatisch bijgehouden worden, en dat alles automatisch wordt geregeld.
    Dus voor jullie scheelt het in principe niks.
     
  14. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nog wel op komen dagen maar idd te laat, mijn oprechte excuses hiervoor. Ik zou mijn vriendin ophalen en stond helemaal vast in de stad door een ongeluk. Je was nog wel online om 9.15 en ik joinde maar er gebeurde maar niks, ff daarna was je al aan het gamen.

    Ik zou graag alsnog de match willen spelen, uiteraard is de uitslag positief voor jou.

    Groeten.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb iedereen een mailtje gestuurd voor de xbw competitie :) op xsn! welke vandaag live is gegaan!
     
  16. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    thnx Fardo, ik heb hem ontvangen :)
     
  17. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou Jaylee uit onze poule vervangen kunnn worden door iemand anders hij heeft niks van ich laten horen. Gamer_24 heeft hier geen probleem mee en ik denk Marius ook nog. De wedstrijd tegen mij zou dan mischien nog ingehaald kunnen worden??
     
  18. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Maar moet je dan zeg maar op het moment dat de deadline in verstreken er aanwezig zijn?

    Dat is wel zo met Fifa 2004 online dus is dat bij dit spel ( XSN ) ook zo?
     
  19. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Jongens, gaan we hier nog mee door of niet? :{
     
  20. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Jah tuurlijk gaan we met jou toernooi door _O_
     

Deel Deze Pagina