Ja, inderdaad. Dan spelen we de komende 2 rondes gewoon netjes op maandagavond om 9 uur. En dan gaan we met de 8 finalisten verder via XSN
Ik vind juist het ideale in dit dat als je niet kan om negen uur, je in overleg een ander tijdstip af kunt spreken.
Dat kan bij XSN ook. Je moet alleen voor de bepaalde datum je wedstrijd hebben afgewerkt. In principe dus hetzelfde.
Hmm, daar zit ook weer wat in Blaauw Maar kom eerst maar eens door Anyway, ik heb net een wedstrijd gespeelt tegen HansZwan NL. En ik heb gewonnen met 6-0/6-0. Scores bijgewerkt, maar ik krijg ze nog van TJAKKAA vs JeanV.
hij is er nog steeds niet en hij heeft nix van zich laten horen 6-0 6-0 dus poule 6 Dialogical vs OCM3RZ
Wij kunnen elkaar niet joinen. King Tuur en GAGGAG. Dus wat moeten we nu doen. Er staat this game isn't available anymore en we hebben allebei geprobeerd elkaar te joinen. ???????????????
Ik heb net tegen Quas gespeelt. 6-1/6-0 voor mij. Af en toe toch wel leuke rally's, maar ik had het gewoon veel vaker gespeelt als hem.
Fardo Waar ben je... we moeten vanavond tegen elkaar spelen... (dacht eerst dat ik tegen Femmerink moest)
Heb tegen Go Ahead Eagles gespeeld het was spannend ik maakte de eerste 5 games toen kwam Ahead terug met 6 games maar gelukkig was ik in vorm en pakte de eerste 3 games van de 2e set maar hij kwam weer terug met 5 games ik maakte toen 2 games maar de set werd toch gewonnen door go Ahead De uitslag is dan ook Sabzero 1 0 Go Ahead Eagles 6 6 Hahahahahah