Xbw traag?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Aart, 23 sep 2003.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    1234 hoedje van papier

Maarre, kan de xbw-site niet versneld worden door er heel veel ouwe threads uit te gooien?

2. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Als het zo simpel was hadden we dat allang gedaan. :)

3. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij gaat het vooral 's avonds langzaam

4. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, nu gaat alles weer snel (zoals normaal), vanavond zul je zien dat alles weer zo sloom gaat :eek:.

5. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

XBW sneller dan Colin Mc Rae? XBW sneller dan een manke naaktslak bedoel je, tis nu echt bedroefend sloom :+

6. Dolby

Dolby XBOX Live Enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd de laatste tijd zeer langzaam, maar daar kunnen de XBW medewerkers ook niks aan doen. Heeft vaak met de servers te maken en die zijn niet goedkoop, of de verbinding.

7. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moeten jullie gewoon ultra verbindingen nemen....hij gaat bij mij eigenlijk nooit sloom :confused: 's Avonds een b'tje langzamer, maar hoef nooit echt te wachten op pagina's

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Sorry hoor, maar ik heb de snelste kabelverbinding die ik hier kan krijgen en ook ik heb de laatste paar weken last van slowdown op het forum. Dit is vooral lekker irritant als je net iets wilt posten. Soms duurt het zo lang dat ik maar naar andere sites ga. :eek:

In het begin dacht ik nog dat het kwam door die gastjes die iedere keer het record van meeste users online wilde verbreken. Ik stond bijna op het punt om ze helemaal verrot te schelden in hun thread tot ik merkte dat het daar dus niet aan lag. :+

9. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Whehe, ik heb gewoon Chello, en zo sloom is dat nou ook weer niet :). Heb 't nu elke avond, alleen 's morgens, 's middags en 's nachts is het normaal (snel) :cool:.

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Chello daar ligt het probleem, ik heb het namelijk ook :mad:

11. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn homepage voor IE is natuurlijk de pagina van Xboxworld.

Het laden van deze pagina is regelmatig traag. Ook de "post reply" is soms wat aan de trage kant. Het wisselt wel.. maar het is beter geweest.

12. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    :eek:.

Maar waarom alleen 's avonds dan? En toevallig dat iedereen 't opeens vanaf 2 weken geleden heeft :eek:.

13. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Niks Chello, we hebben begin dit topic al gezegd dat het door de drukte op de server komt...

En daar kunnen we op dit moment nog niets aan doen, maar we zoeken op het moment naar oplossingen. Nog even geduld dus en onze verontschuldigingen voor het ongemak. :)

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    w00t! Je begint echt als een ambtenaar te klinken D.L :)

15. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Anderhalf jaar nooit problemen gehad maar nu... Hij loopt zo focking traag, het is echt niet te doen. Bijv als ik dit typ dan verschijnen de letters pas na een minuut. Xboxworld is de enige website waarbij hij dit doet. Het probleem is er al 2 of 3 dagen... Ik heb er geen verklaring voor, maar jullie denk ik ook niet... Ik hoop dat we eruit komen, want ik wil me favo website niet missen..

edit:/ ook is het lettertype soms anders :confused:

edit:/ 2 : om 8 uur 'mogens is de server niet druk...

Laatst bewerkt: 27 sep 2003
  16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat het lettertype soms anders is kan komen doordat de server net even het eea opnieuw opstart terwijl jij een pagina oproept. Het stylesheetje wordt dan niet gepakt en krijg je alles heel simpel op je beeld.

Dat de letters pas later verschijnen kan niet aan XBW liggen btw.

17. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb ff me pc gedefragmenteerd, maar dat helpt dus ook niet :confused: Het probleem ligt dus als ik in het forum een pagina naar beneden wil scrollen, of een reply plaats.. Vage shit...

18. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien komt 't dan gewoon omdat je kabelprovider teveel users online heeft in jou buurt 's avonds (d'r is een echte term voor, maar die ben ik kwijt) ik heb namelijk echt zowat geen last van slowdowns...zelfs niet wanneer de records gebroken worden....zou 't kunnen dat ik dicht in de buurt van de server woon ofzo? :confused:

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Kan niemenad me helpen :mad:?

20. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat helpt ook niks nee want dat zet alleen alles op volg je moet ff kijken bij je internet explorer dat wil zegge je start hem gewoon op een dan klik je op extra
    daatr staat internet opties en als je daar op kliokt kun je je tijdelijke internet bestanden verwijderen en je cookies ook het kan ook op andere manieren maar dit is de makkelijkste dan kan je hem als je verstandig bent ook nog defrag en dan moet het als het goed is klaar zijn en anders ligt het niet aan jouw

Deel Deze Pagina