Uploaded with ImageShack.us Beetje jammer dat het zo doodbloed. Zal inderdaad wel met de releases te maken hebben
bah, vandaag is niet de dag dat ik hier een foutloze recordtijd ga neerzetten. Doet er ook niet toe, want ik word hoe dan ook laatste. jaahhh, skills. (ik kan wel foutloos hoor, het zit er vandaag blijkbaar gewoon niet in) Geen foto, maar dat lijkt me met zo een tijd ook niet nodig
Mijne is dan 1 na laatste want had 0 fout en iets van 1:04xx of 1:05xx en zolang er niemand anders bij in de buurt komt blijf ik lekker in mijn bed liggen want ik heb een ongelofelijke koppijn kater en het kost me veel te veel vermogen om naar beneden te gaan 0:53:352 - Raafie 0:58:653 - Godsmack2570 1:00:405 - Chris 1:01:262 - Metal Mark 1:05:000 - Exionche 1:06.941 - Dulle (2 faults)
Zo, nu Halo4 0:53:352 - Raafie 0:58:653 - Godsmack2570 1:00:405 - Chris 1:01:262 - Metal Mark 1:01:756 - Lenny-t 1:05:000 - Exionche 1:06.941 - Dulle (2 faults)
Ohh fuck! dacht dat ik zondag geupdate had maar dus niet en was gister en vandaag bij mijn vriendin in Groningen. Zal hem er zo even opzetten
Alles weer up to date, sorry dat het dit keer zo laat kwam. Tijden kunnen ingeleverd worden tot en met Dinsdag 20 November 21:00 Dit is tevens de laatste baan van DIT toernooi of er hierna meteen door gegaan wordt met een nieuw toernooi (iedereen weer beginnen op 0 en zal ook gehouden worden in deze thread) moet even bekeken worden of er nog genoeg animo voor is. Flatliner - Way of the Ninja
Ik eis dat er meer middelmatige spelers mee gaan doen. Deze track ga ik waarschijnlijk finishen met 499 faults.
Haha jaa inderdaad het is dat jij nog mee doet maar anders was ik de laatste paar keer laatste Tijden van Raafie, Chris en Godsmack2570 kom ik never bij in de buurt.
Niet slecht Dulle! Ik heb helaas 3 weken aan competities moeten missen, vanwege vakantie. Als er weer een nieuw toernooi komt ben ik er weer bij.