Mag ik een suggestie doen voor een volgende track? Downhill Dominator icm de Donkey bike misschien wel een tof idee.
Dat wordt een hell sowieso is die donkey bike kut haha Maar track voor deze week is: Walk in the park > Ridge Tracer Tot maandag 3 december 20:00 de tijd.
Trouwens, niet iedereen heeft die Donkey Bike, daar moet je toch eerst Trials HD voor hebben gespeeld en een bepaalde achievement voor hebben gehaald? (jaja, schande als iemand dat niet heeft gedaan, maar toch. )
Enkel de snelste tijd of ook met de minste pogingen? Verplichte motor? Ik wil het iig weleens proberen! Edit: Gelijk een poging gedaan; 28,068 met de 450cc
Motor is vrije keus En als je valt kan je je tijd wel posten maar de gene met een mindere tijd maar die niet gevallen (of minder dan jou) zou altijd boven je komen
Even snel voor m'n werk gereden, zal van de week nog even óf een betere tijd neerzetten óf een foto uploaden van deze tijd.
Hmmm, ik heb het nu toch al een paar x serieus geprobeerd!! Snap er niks van. Heb wel nog niet alle motoren unlocked. Met welke motor doen jullie dit?
450CC maar dit is ook echt een tyfus baan, ik zit ook niet helemaal op de ideale lijn. Maar tip, soms niet te hard gaan en kijk even de replay van de nr. 1
Zoals altijd is er theoretisch gezien genoeg ruimte voor verbetering, maar ach. who am I kidding. Beter dan dit wordt het waarschijnlijk voor mij niet.
Heb het echt geprobeerd met salto's en al, maar ik geef het op. Na 10x achter elkaar begint het te vervelen. Kortom voordat de frustratie toeslaat,....... Is er een troostprijs???