Heb nu 28.783. Zal vanmiddag even fotootje posten (Of eerst de tijd nog even aanscherpen). Misschien leuk ideetje om de nummer laatste de volgende baan te laten kiezen?
Haha We doen het gewoon met 2 vingers in de neus. Gewoon...omdat het kan Zorg dat je je eigen tijd even opneemt in het lijstje, zo hebben we alles up to date!
NIET MEER LAATSTE! Ok, nu verder. edit: Mijn tijd verder verbeterd en geupdate. 28.xxx here I come! Oh, en ik zie dat ik eens nodig moet afstoffen. Eerst dat maar doen! Mijn TV moet er top uitzien voor de volgende recordbrekende foto!
250cc Phoenix hiero, maar misschien dat ik voor deze track ook maar overstap op de Scorpion. Zeker met de stukjes waar geaccelereert wordt mis ik snelheid en dus tijdsverlies.
Maar de Phoenix heeft toch juist een hogere acceleratie dan de Scorpion? Scorpion heeft alleen een hogere top speed, wat natuurlijk wel ideaal is als je eenmaal de goede lijn hebt gevonden.
Je moet hier de perfecte lijn ook pakken kijk maar eens in de top van het klassement. Allemaal scorpions
Ik doe graag ook mee met de trials competitie. Hierbij mijn tijd. Trouwens de scorpion is het beste voor deze baan.
Je moet zelf even het lijstje overnemen en je naam ertussen zetten. Of ja.. ertussen... Helemaal bovenaan. Weet ik, maar hij zegt dat ie betere acceleratie wilt dus stapt ie over op de Scorpion. Dat gaat niet werken.
Yep, verkeerd verwoord. Had snelheid moeten zijn, vooral als je eenmaal de juiste flow hebt komt de Phoenix net wat top speed tekort tov de Scorpion. Straks voor het eten doen we nog een poging.
Fucker! Nu moet ik weer aan de slag. Want ik moet wel voor Dulle eindigen natuurlijk Chris gaat veel te snel
Ik reed in het begin 29:2 en toen dacht ik dat kan niet veel sneller en ondertussen rijd ik er al 1 seconde onder
Uiteraard wel je contributie betalen en 2 avonden in de week de kantinedienst draaien. Dit is een serieuze sportclub!