ik kom maar niet lekker terecht telkens edit: MM hoe kom jij zo snel weg telkens, maar valt het qua eindscore nog steeds best mee ?
Jou einde sectie van de vorige tijd was super sick Die ging iedereen voorbij in mijn vriendenlijst. Edit: Ik ben gewoon sloom aan het einde
Ja einde had ik toen redelijk goed. Het is opzich best een logische lijn, maar ontiegelijk lastig vind ik dat begin stukje. elke keer haal ik daar de snelheid eruit door een hobbel.
Jullie dwingen me bijna om mijn eigen tijd te verbeteren, een-na-laatste kan eigenlijk niet hè. Van het weekend maar eens proberen onder de 29 te komen dan. De strijd is wel goed begonnen zo!
Het is geen grote verbetering, maar het is een verbetering. Zie nu dat ik er niet eens een plekje mee stijg. Hopelijk kan ik er dus nog wat af halen.
Ik wil wel punten scoren dus nog maar even proberen zo. Wat vinden jullie trouwens van het punten systeem? 1: 8 2: 6 3: 4 4: 2 5: 1 Want ik had geen idee hoeveel mensen er mee zouden doen.
Met het PGR3 topic had ik op den duur schermafbeeldingen gemaakt met 1, 2 en 3. De top 3 kon dan een bepaalde schermafbeelding nemen waar hij/zij dan een week mee mocht pronken Nadeel van competities, in het begin is het geweldig!, en twee week later doen er nog 3 mensen mee. Bij wijze van. Maar het is jou topic! Doe ermee wat je wilt doen.
Bah, ik krijg dat stuk na de schans maar niet onder de knie. Ik kom áltijd verkeerd terecht. Ja, ik heb replays van anderen bekeken. edit: Ok, iets verbetering
Ja, of eigenlijk de hele 2e helft van de track. Maar ik ben je nu toch voorbij weten te sluipen. (zie de edit)
Dat laatste stuk is ook echt een zaad stuk. Tijd weer iets aangescherpt maar schiet er niks mee op. Al had ik aan het begin nooit gedacht dat ik onder de 28:000 zou komen! [spoiler1] [/spoiler1]
Nou , eindelijk onder de 28 sec. Alleen geen foto gemaakt Hoop dat Dulle het kan beamen, enige uit m'n vriendenlijst die meedoet. Zo ja: