Haha. uhm naar jezelf mailen? uploaden @FB/Twitter en dan opslaan en weer verwijderen oid. Ik heb zelf een iPhone en doe het via de Photobucket app, moet je wel account hebben maar deze gebruikte ik daarvoor ook al
Ben ik dan zo ouderwets dat ik mijn telefoon simpelweg met een USB kabeltje verbind, pics op de PC zet en dan upload (naar imgur)? Pff, mailen naar jezelf en al die fancy troep.
Mijn telefoon uploadt gemaakte foto's onmiddellijk naar mijn Dropbox toe, nog makkelijker:b: Ik had vanmiddag deze track eventjes zitten spelen, maar had er eigenlijk geen zin in om het echt te proberen. Ik heb het na een paar keer proberen uitgezet en ben Skyrim gaan spelen. Misschien post ik van het weekend nog een tijd.
Ik rijd elke op de helft ongeveer een seconde boven mijn snelste tijd, en dan het 2e deel verneuk ik gewoon. Zwaar kut...
De fuck! Jij bent echt goed in dit spelletje. Vorige keer stond je ook al in de top100 overall leaderboards. Heb je overal al platina op?
Hej thanks man. Ik heb inderdaad bijna alles op platinum. Moet bij de niet dlc nog 3 platinums halen op extreme, en bij de dlc ook nog een paar. T is ook echt een top game, als ik niet bf3 aan het doen ben dan ben ik trials aan t doen
Ja, is echt deze week behaald. M'n beste tijd is sneller. Is helaas niet gelukt foto te uploaden. ps. voeg me anders toe, kun je het zien
Het gaat Exionche niet om zijn beste tijd ooit, maar om de beste tijd van afgelopen week. Dus hem toevoegen heeft dan niet veel nut omdat je alleen zijn beste tijd ooit ziet. Toch? Of is er een manier om de tijd van de week te zien? Maar ja, niet dat ik denk dat ie erover zou liegen. Wel voor deze week eens leren hoe je een foto upload.
Wat hij bedoelt is dat als iemand hem toevoegd kan kijken wat zijn snelste tijd ooit is. En aamgezien zijn tijd deze week langzamer is dan zijn snelste ooit, lijkt het me sterk dat hij hier over zal liegen. Sowieso, wie zal er hier gaan liegen