Oke, alleen XenoX heeft nog geen team. Maar die wordt hoogstwaarschijnlijk gekoppeld aan mr.ed, als'tie eindelijk eens reageert Waarom geen Instagib? We houden het eerst nog even overzichtelijk; enkel de verschillende gamemodes. Als later blijkt dat het allemaal werkt kunnen we uitbreiden met verschillende mutators
Trouwens RuffRyder, als je mee wilt doen met het toernooi moet je even plaats maken in je friendlist als het mogelijk is. Het is makkelijk als iedereen elkaar in z'n friendlist heeft staan zodat je makkelijk games kunt maken.
Hmpf zit ik met ene mr. ed die ik niet ken Maarja ik 0wn jullie allemaal toch in m'n eentje wel MSN + email = xboxarena_daan@hotmail.com
Danke daanos, Ik gooi je er meteen bij Edit:Ik denk toch dat het beter is om je Gt neer tegooien ipv je forumnaam of niet?
Hmm Instagib valt behoorlijk in de smaak zo te zien... Misschien moeten we dat dan toch maar gelijk toevoegen. Enne PJJ wanneer zullen we onze eerste wedstrijd houden? Tegen Vaag en Go Ahead Eagles kunnen we wel ff lekker opwarmen
Hoe werken juliie nou je hebt teams van twee man en er horen twee teams bij elkaar kan je dan niet beter een team van vier man hebben. Wil trouwens mischien ook wel meedoen, maar dat zie ik morgen wel.
2 man valt makkelijk snel te regelen....en met 2 vs 2 heb je meer mogelijkheden....en je hebt altijd nog de mogelijkheid om 4 vs 4 te spelen (als je geregeld krijgt dat elk team 4 mensen online heeft )
Ik doe wel mee, maar heb weinig zin om vaste afspraken te maken en ik zie dat jullie dat ook niet echt doen. Gamertag: Dester NL Skil: skilled\masterful (heb nooit de single player gespeeld) Mischien 'n keer testen Schrijf mij maar in
Instagib is wel leuker, maar het is echt veel moeilijker om dan bv de flag te pakken.. potjes duren altijd super lang dan.
Teams kunnen onderling toch afspreken of ze IG willen of niet? Ik bedoel, d'r is voorlopig toch maar 1 klassement, dus of je nu IG speelt of niet....maakt eigenlijk niets uit....(dunkt mij )