Als jij LaZZ kunt paaien voor een potje dan kun je beginnen. The master komt vanavond om 8 uur. Is er dan nog iemand die tegen ons wil vechten?
Ik heb zelf het gevoel dat het zo niet echt werkt Spreek met je partner gewoon een aantal avonden van te voren af waarin je kunt spelen. Dan kunnen anderen daar weer naar kijken enz. Snappez vous?
dit lijkt me cool!!! gamertag: Mischa NL leeftijd: 14 Skill: tussen masterfull en godlike in (1 keer van godlike gewonnen, maar dat is gewoon de bots leren kennen ) MSN: cooltrunks12@passport.com*)
we kunnen ook over een tijdje een dm championship doen! eerst poules van 4 en beste gaat door daarna gewoon verliezen af... tot je een finale hebt en de winnaar wint!!!
Ja ik heb ook het gevoel dat het zo niet echt goed uit de verf komt. Kunnen we niet beter van te voren al wedstrijden afspreken, want dit is niet echt wat zo. Maarja, mijn schema voor de komende week: Maandag avond - niet online De rest van de dagen ben ik wél online, excl. het weekend dan he Als the master nou ook even zijn schema hier neer pleurt dan krijgen we iets meer duidelijkheid. Als ieder team nou zoiets doet dan lukt het vast wel
RumbleBumble - iedere doordeweekse avond behalve maandag WiXX - iedere doordeweekse avond behalve maandag Er is trouwens ook iemand bijgekomen. Kamikaze Terror. Ik kreeg een mailtje van hem
het lijkt me beter om wedstrijden van te voren af te spreken ja ...dan noemen we gewoon een aantal dagen en kijken we wanneer iedereen ( van de teams ) kunnen