waarom doen wel niet als Dutch Ghosts? gewoon een groot team en de leden maken onderling afspraken check amar de homepage van me profiel dan kun ej zien wat ik bedoel,.
Ben vannavond MA spelen (CTF) als daanos (Xenox) ook online is en hij stuurt mij een invite om een battle te spelen kom ik wel.
alleen die teammaat van me is er niet zo vaak geloof ik , maar ik wel wel ergens anders meedoen als dat kan....
Als je echt niet tot een tijd kan komen om samen met je teammaat te spelen moet je dat denk ik ff bij Rumble melden...
ik heb z'n mail ook niet en die gast heeft volgens mij net RTCW gekocht dus je kan wel raden wat die doet...
Hehe ik zit precies met hetzelfde probleem man. Go ahead eagles speelt uiteraard ook alleen nog maar wolfenstein dus ik denk dat hij niet meer unreal gaat spelen. Ik neem hem ut niet kwalijk hoor maargoed
Ik doe nog wel mee hoor ik heb vandaag nog 2 uur uc gespeeld. Dus ik zit nog gewoon bij dutchweirdo. Ik heb dus gewoon ACTIEF
RumbleBumble, ik zit ook zonder teammate , want Ruffryder NL is volgens mij ook niet meer actief in dit spel....
Go Ahead geeft me net aan dat hij wel blijft mee doen Dus alles wordt weer zoals eerst. Ik wacht ook nog even de reactie van RuffRyder af.