Hehe ja je ken geen ene flikker man daar. Ik geloof zelfs dat je nieteens iemand kan kicken indien je dat wilt je mag de maps uitkiezen etc etc maar verder niks ok gotta go,hoi hoi
Ja we zien wel maar ik denk dat we het houden bij het potje tegen arjan en pjj. Maar misschien woensdag avond tegen saaur en zijn team maat?
o ja ok is wel goed. Ik kan morgen wel en als duthcweirdo ook kan hebben we een deal voor morgenavond.
Krijg het gevoel dat Xenox niet echt in is voor een battle match in UC. Als ie al online is gaat ie rtcw spelen. Groot gelijk ga ik ook doen, maar heb ook nog wel tijd voor 'n battle. Zou graag even willen horen van Xenox of ie nog wil. Mischien een idee om de meest actieve spelers bij elkaar te zettten dan heb je sneller mensen aan het spelen.
Das misschien wel een goed idee...de mensen die echt willen meedoen gewoon bij elkaar, en de rest als recreatie teams daartussen krijg je natuurlijk wel "krachtsverschil" maarja...so be it...toch?
Ik wil ook wel mee doen met deze compo. gamertag: P R O skill masterfull i guess... godlike wil ook nog wel is lukken.. greets
Das je gamertag toch niet lijkt me? Je hebt dit staan onder je avater: MaCk nouhou Geregistreerd: 12-08-2002 Locatie: Amsterdam Live Gamertag: Markje en bij UC: P R O Bij uc kan je gewoon een naam invullen maar dat is dat niet je gamertag hoor.Markje geld als gamertag dan Tenzij je natuurlijk 2 accounts hebt he
@rumble: 2 vs 2 is helemaal niet zo'n probleem en kan binnen 2 seconden geregeld worden, zolang we maar zorgen dat de echt actieve mensen bij elkaar zitten (zie ook 't andere topic [edit: nu dus dit topic] ) Maar om 4 vs 4 te gaan spelen bij bijv. CTF zal er toch wat geplanned moeten worden per team....d'r moet dus iemand zijn die kijkt wanneer z'n team compleet is en dat ff laat weten aan de rest etc.... (je snapt wel waar ik 't over heb )
Misschien een idee voor alle teams om ff uit te vogelen wanneer ze kunnen spelen en dat Arjan 't dan op de 1e pagina zet (ipv de regels...) Team Red Alfa kan elke avond na 8en wel, behalve vrijdag-zaterdag en zondag avond!