Sorry jongens, wegens familieomstandigheden was ik niet in staat online te komen noch UC te spelen. Sorry...
Ja klopt je heb gelijk mn gamertag is Markje en bij UC heet ik P R O hej wat happens next? krijg ik een teammaatje toegewezen of wat? eDIT: oh ik zie het al ik ben captain van deep pink (rofl ) en moet zeker ff wachten tot er nog meer mensen aanmelden.
arjan niet zo leuk volgende keer als je het eerder weet zech dan ff wat von het een echte teleurstelling maar ik vergeef je laa maa zeggen we meoten nu wel weer iets nieuws afspreken misschien volgende week zelfde tijd of deze week nog alleen niet morgen
jup: Hoe kan ik mee doen? Wil je mee doen? Geef dan een reply met je gamertag, skills (Novice - Skilled - Masterful - Godlike) en wees daar eerlijk over. Niets is zo jammer als ongelijke teams!!
Gamertag: Furies ik speel op Masterful Edit: op uc heet ik Big_Brovasjuh2 (om verwarringen te voorkomen )
Jammer m8,maar shit happens he en volgende keer beter. Heb gisteravond nog 3 potjes met saaur gespeeld voordat ik mn meissie ging bevredigen Was wel ff lache met die porter gast
Jah sorry jongens, volgende keer ben ik d'r weer bij. Furies-ds, je hebt een teammate. Succes Overleg ALLEMAAL even met je teammate op welke dagen/avonden/nachten jullie kunnen, dan post ik dat in mijn eerste post. Ik ben de rest van de week gewoon beschikbaar, verwacht niet te hoog niveau want ik heb vannacht geen oog dicht gedaan... the master, kun jij ook vanavond?
Oja, ik moet nog een paar dingen weten. Wat zijn de skills van The Soldier? Moet je ff posten m8. En ik heb nog de volgende email adressen nodig: thomas63 RuffRyder JeMaDo MaCk Furies-ds Dan ga ik intussen nog ff brainstormen over een betere aanpak van het speelsysteem. Maar overleg dus allemaal even wanneer je kunt gamen met je teammate. Reageert je teammate niet? Dan plaats ik je bij iemand die hetzelfde probleem heeft
Team Red Alfa - Ma t/m Do na 20:00 ---- sow, zet dat maar op de "front page" EDIT: Avenger, kunnen we vanavond toevallig??? Als Rumble en z'n teammaatje kunnen, kunnen we ze een lesje (winnen ) leren
ik kan vanavond nie moet werken van zes tot acht dus dat betekent dat ik om vijf uur nog kan een kwartiertje ofzo en om half negen ook