YOOOOO GANGSTARS!!! mijn GAMERTAG IZ: Pivotablespice, k ben Masterfull als k een bietje geoefend heb. ken arjan van XL. en wou me wel ff aanmelde! SEE YA ON LIVE!! GREETZ PIVO
wille jullie ook ff op het forum kijke en aanmelde? plllllllzzzzzz arjan heeft t al gedaan! Link is: http://www.messageboard.nl/forums/golf/3449/ //\\//\\@zzelsss Pivotablepsice
w000t, deze thread is geen uithangbord Michel Lees anders ff de regeltjes Je bent trouwens ingedeeld, succes!
Ik kreeg ook al 't gevoel dat subtiliteit niet echt werkte Website is ook weer up2date met de teams geloof ik....maar als er iets veranderd (of moet worden...) let me know...ik volg niet alles qua team indeling..... Ennuh, arjan...lukt 't al een b'tje om de onaktieve eruit te filteren, want wie niet wil horen...moet voelen (ok, misschien niet het beste spreekwoord, maar 't is al laat hoor )
Hehehe, het lukt allemaal wel. Michel heeft de plaats van P1M ingenomen, werk dat maar even bij. Er zijn nu twee teams die hebben opgegeven wanneer ze kunnen spelen. Wanneer kunnen jullie, Vaag en Go Ahead? De rest ook allemaal even vertellen wanneer je kunt spelen. Dus mensen, ik moet nog een stel email adressen: thomas63! JeMaDo En mensen, laat ook allemaal even weten wanneer jij en je teammate kunnen spelen! Danku
Misschien is 't wel makkelijk als jullie eff afspreken wanneer jullie kunnen en dat doorgeven zodat t op de 1e pagina gezet kan worden
Uiteraard, mits de verbinding oké is, anders wordt voice uitgeschakeld. Maar doe je mee? En Go Ahead Eagles, wat dacht je van dinsdag?