Ehm...ik zwaaide naar Arjan, maar als jullie allebij 2 potjes willen spelen (en mijn teammaatje ook natuurlijk) vind ik 't prima hoor
ik ga vandaag een live game halen, zit te twijfelen tussen uc en rtcw.. en volgende week me live kit dusja mayb volgende weekk
ik heb inmiddels een keuze gemaakt(uc), en verw8 me over een week maar op live, xal me dan ook meteen inschrijven (als alles werkt)
Oke, iedereen is toegevoegd. Fardo, wat is nou je gamertag? Heb je d'r twee of is dat 1 naam? Beetje onduidelijk. En geef ook even je niveau. Saaur, ik vind het oke. Hopen dat the master de tijd heeft om twee partijen te spelen, ik kan iig wel. Pivotablespice, hou nou eens op met die off-topic reacties, dat doe je maar op je eigen forum. Voor een plaatje ga je naar 'Profiel'. Lees anders gewoon de FAQ..
Mensen, ik moet nog een stel email adressen: thomas63! JeMaDo Fardo lord mcbeer En mensen, laat ook allemaal even weten wanneer jij en je teammate kunnen spelen! En P1M, doe je nou nog mee of niet?
volgende week zaterdag heb ik als het goed is ook live (als alles werkt), kan ik me dan ook nog inschrijven?