Ik kan op deze avonden wel waarschijnlijk: Dinsdag tot donderdag De rest is of weekend (en dus veel wippen en drinken)of werken.
Lol. Ik kan dinsdag niet maar maandag avond ( vanavond dus ) woensdag, donderdag allemaal wel. Dus laten we wat afspreken
RumbleBumble moet ik zelf een teammate regelen ??? Of regelen jij dat ? Anders weet ik mischien nog wel iemand die hier ook wel eens komt . Of ik "spreek" je wel via MSN .
XMSXRDXM, Rumble regelt teams, dus daar hoef je je niet druk om te maken @the rest...vanavond ben ik even druk bezig geld te innen voor m'n TV die morgen geleverd wordt
Tsja...blijft moeilijk om dat over m'n tong te krijgen natuurlijk @Rumble: ik denk dat we nog eens rond de (MSN)tafel moeten gaan zitten met Vaagmans en misschien nog een paar die dit systeem willen gaan verbeteren....ik denk dat we een-of-andere co-ordinator nodig hebben....
Het spijt me om dit te zeggen jongens maar ik kan plotseling dinsdag avond niet meer... Andere dingen gaan soms eenmaal voor... Vanavond kan ik gewoon wel trouwens, en evt. woensdag. Maar is dan niet die CL final? Die kijk ik liever natuurlijk Enne Amsterdammer je bent in gedeeld
Rumble: Toch maar grotere teams maken en 2 vs 2 spelen...want ik krijg zo'n gevoel dat mensen 't niet voor elkaar krijgen om dagen te prikken met maar 1 teamgenootje
Oke dan, het principe is veranderd jongens. We hopen dat het zo beter werkt. Er zijn een aantal teams van 4 personen. Om te spelen hoeven maar 2 mensen per team online te zijn, waardoor je vaker aan het spelen komt. Meer mag natuurlijk ook, kies wat jij het leukste vindt! We hopen dat het zo allemaal beter te plannen is. Je kunt natuurlijk altijd dingen van te voren afspreken, maar als je nu twee mensen van een ander team uit je friendlist online ziet, kun je gelijk een van je teammates optrommelen en spelen. Easy as that!
ik doe nog niet mee, maar dit lijkt me wel beter id, en nog een vraagje, is er ook een soort van scorelijst/competitie? misschien een beetje voorbarig aangezien het nog maar net gestart is, maar als het een beetje draait zou het mayb wel handig zijn? en een soort van vaste datum waarop iedereen probeert aanwezig te zijn bijv.. maar ja ik zal pas eind deze week er hopelijk over mee kunnen praten