Dat is Saaur's werk, maar ik heb de teams pas net veranderd, en sindsdien is 'ie niet meer online geweest. Vandaar
Jongens, kijk allemaal in de eerste post. Jullie zitten allemaal in een team van 4. Daar zitten vast wel een paar actieve spelers bij. Zo niet, dan doen ze maar niet meer mee :{
maar ik denk dat je toch beter met datums kan gaan werken ofzo hooor want niet iedereen speelt uc meer er zijn andere spellen maar jullie moeten ff overleggen
Er wordt wel weer lekker gereageert... Iedereen is ergens anders mee bezig, geef ze groot gelijk, tuurlijk. Ik heb het idee dat dit niet echt wat wordt. Iedereen reageert 1 keer in de twee weken. Dat schiet ook niet echt op.
ik heb inmiddels me live kitje, en me computer had er op zich al moeten zijn, maar mayb vandaag nog anders volgende week.. maar mayb zie ik jullie maandag avond wel
Mocht er iemand zin hebben, ik kan vanaf nu (11.00) tot een uur of 14.00 wel spelen, mocht er iemand zin hebben en als Dester aanwezig is...
*zucht. Kijk eens in de eerste post. De teams zijn veranderd. Je zit nu ook bij Pivotablespice in het team. Die is altijd online, n0 kiddin'! Voeg al die lui eens toe aan je msn lijst, wordt je heel wat duidelijker van. Kun je ook mensen uitdagen enzo. Maar ik ga even nadenken over een nieuw systeem...