Ja is goed. Je staat nu in mn lijst en als je aan het spelen bent met bijv unreal druk je gewoon op start en ga je naar je friendslist toe. Vandaaruit ken je dus iedereen die je wilt uitnodigen. Ciao
ja de drie dagen zijn nog steeds niet voorbij pjj, maar er wordt wel op de maandag gespeelt.. voeg me btw ff toe op uc, ik wil meer vriendjes!=]
Oke, ik zit dus nu voortaan bij saaur? mooi. ik had em toch al toegevoegd nja wanneer beginnen we Saaur??
Oke, ik heb de teamindeling verder afgemaakt. The Master (PJJ) zit bij Ocrist (Ocrist NL). Om maar gelijk even een team uit te dagen voor a.s maandag; Team Red vs. Team Blue Oké?
ey ja dat is goe, en pjj beter spelen wij maandag dan ook ff tegen een van de teams hier?? ow btw rumble, kan je mijn gamertage hier nog veranderen met een r na de o? ORcrist?
MUAHAHAHA, melding die ik krijg bij Gamerz.nl Uw server is momenteel van slag, neemt u contact op met de support afdeling. BWAHAHAHAHA! sukkel
ey AJK add me ff op Live ok? kan vanmiddag niet meer online komen moet zo werken maar anders vergeet ik het , en welk team wil btw tegen "mijn team" spelen maandag??
Ik wil morgenavond ook wel ff gamen . Ik heb mijn teammaat een pm gestuurd . Jullie horen het nog wel ,