1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW Unreal Championship

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door RumbleBumble, 12 mei 2003.

1. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    acht uur morgen is goe ik had je al geacepteerd kwam weer eens op live moest weer eens alles installen gebruik ics maar pc was kapoet door virus

2. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ok ik doe ook wel mee. Ik hoop dat 1 van mijn teammates ook online zijn.

3. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Waarom zit ik eigenlijk in geen 1 team meer eey arjan.

4. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat jij niet meer 'actief' was. Maar aangezien sommige mensen die zeggen dat ze wel actief zijn, ook weer niet actief zijn heb ik d'r ook helemaal geen zin meer in :{

5. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net iedereen een friendsrequest gestuurd .
    Ik hoop dat we snel kunnen gaan beginnen .

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ja idd, vnvnvd 8 uur gewoon op uc live, en dan gaan zullen we wel is kijken wie er allemaal komen..

btw hoe wordt het geregelt als iedereen eenmaal op live is?? cr8 iemand een game en invite de rest via zijn friendslist?

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Het is toch 2 vs 2:confused:

Gewoon ff met msn, of hiero afspreken met het team waar je tegen wilt spelen. Dat lijkt me het beste!

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    ja het is gewoon 2v2, maar volgens mij komen er vnvnd geen hele teams opduiken^^ kheb mijn partner een pm gestuurd maar nog steeds nix terug gekregen, had het gister gestuurd.. is het al zeker dat er een wedstrijd gespeelt gaat worden vandaag?

9. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nou precies wat ik bedoel. Die jongens hadden gezegt actief te zijn in de thread, dat was een voorwaarde. Maar dat zijn ze niet, hoe moet je dan een toernooi spelen? :confused:

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, het is gewoon heel moeilijk.. hoe doen andere clans het? gewoon simpel weg afspreken... MAAR HOE!!?? :confused:

nja ik kan op de dagen die ik gezegt heb...

11. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    ja idd, die mensen die hadden gezegt actief te zijn, komen 1 keer in de week ff hier 1 msg posten en w88 dan weer een week;/ maar van afspraken maken hebben ze niet gehoord ^^ maar arjan, ik heb je btw een friend request gestuurd, kan je die ff accepten?? en anders doen we het als volgt: we komen vnvnd om 8 uur allemaal online op uc, we pleuren onzelf in een deatmatch game, en overleggen daar even wat we gaan doen.. dan kan je meteen zien wie er zijn, en of je dan even onderling wat speelt.. daar kan je mayb dan ook een vast groepje/teams uit creeren?

12. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Jongens, ik en mijn maat kunnen vanavond 8 uur spelen.

Dus wie wilt er spelen? Zorg dat je je complete team hebt. Voeg me dan maar toe op msn om maps etc af te spreken: thijssen_rene@hotmail.com

Groetjes Bisc!

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat je mij bedoelt? ik lees veel berichten hiero alleen post dan niet.. ook zit ik nogal gebakken met school (kga misschien niet over....:{ ) enz enz...

Als je me echt wil sprken voor een match PM of gebruik MSN Ik ben bijna altijd online (na half 4 dan..>)

14. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    nee ik had het niet over jou:), nee kijk je hoeft hier niet altijd te posten zolang je het maar volgt, en gewoon vandaag (maadnag dus) iets post van ey ik ben er vnvnd etc..

maar iig, qwx kan je me ff accepten in je friends list?? en ik kan mijn team maat niet bereiken dus beetje zuur :confused:, maar mayb hebben meer mensen dat probleem dan kunnen we ander teampje samenstellen?? beter komen we dus om 8 uur bij elkaar in een deatmatch game zodat iedereen ff met iedereen kan praten??

15. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Wie wilt er vanavond nou spelen?

16. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    ik wil spelen, maar ik heb geen teammaat..

17. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    We gaan gewoon straks online! Wie er is is er. Desnoods maken we dan wel nieuwe teams.

btw. is het AtOmic of At0mic

ps. Ik heb geen router dus ben hier zometeen offline. Wie me nog niet in de lijst heeft, voeg me ff toe svp!!

18. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    RumbleBumble, we hebben je gemist!

Volgende keer mischien met meer mensen en teams.......

I slept with the fishes. Damn, wat ben ik goed. ;)

19. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was d'r gewoon, maarja :confused:

20. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Blaat, dat was vaag vanavond. We zouden spelen. Maar als ik deed 'join friend's game' deed ie gewoon niks! Helemaal niks als ik op A drukte, en B (terug) deed het wel gewoon.

Verder als ze me uitnodigden en ik deed accept dan gebeurde hetzelfde als hierboven, of hij liep vast.

Echt heel vaag! Iemand ook hier problemen mee?:confused:

Deel Deze Pagina