Ik had niet eens door dat je ook ergens rond liep! Kun je nagaan hoe goed ik ben. Heeej, maarre ik had wel een "double kill" !! Ach ja,...mijn tijd komt nog.
ey bisquit ik had daar ook last van, maar op den duur kwam ik tog in 1 van de games met jullie en heb ik ff gegamed, maar ik moest egt al snel weer weg, kwam opeens heel ongelukkig uit, en rumble ik heb jou nie gezien hr? maar je hebt me geloof ik ook nog niet in je friendslist geaccept.. maare mayb kunnen we ff een match afspreken voor van de week?? welk team zou tegen mijn team willen spelen?
nee idd, je was gewoon op tijd hr.. maare gister liep het tog al wat vaagjes, er waren 5 mensen online (met rumble erbij 6 maar die niet gezien), maar we hebben nix gespeelt.. (ik moest dan ook al vroeg weg) maar anyway, mayb moeten we dit gewoon een meeting houden dat we af en toe afspreken om met z'n alle in een game te gaan zitten, of we moeten het iets beter aanpakken (georganiseerder)
Weer een idee: Als we hier eerst vlak van te voren afspreken wie een game gaat hosten!! Gelijk voor hoeveel personen en enkel voor "vrienden". Als iedereen direct na de afspraak (hier) online gaat. Zien we elkaar daar. Daar kunnen we dan teams indelen en indien nodig 1of 2 games starten. Die teams gebruiken we dan de week erop weer. We kunnen namelijk wel weer afgaan op wat er de hele week hier gepost wordt. Alleen houdt niet iedereen zich aan de afspraken. Dus als je mee wil doen: Wees hier online om 20:00. Dan gaan we teams indelen en die zullen we de rest van de championship aanhouden. cya
Het maakt mij ook eigenlijk allemaal niet uit. Ik heb Unreal de afgelopen maand nauwelijks gespeeld. Ik ga over een weekje ook voor een lange tijd op vakantie en ik speel de laatste dagen enkel Moto GP II. Dus ik trek me bij deze terug... Ik weet niet wie het wil overpakken... wie biedt zich vrijwillig?
dat id van hier afspreken en dan online bevalt me wel ja, maar ik zou wel is willen weten welke mensen hier nou EGT actief zijn.. bisquit en Bidle daar weet ik het van.. nou ik vind me zelf ook wel redelijk actief, ik post bijna iedere dag hier.. en ja voor de rest.. wie nog meer?
ik heb ook een idee: kijk welke teams er online zijn de leider van het toernooi die alles regelt laat maar zeggen zegt het dan tegen een van de spelers en die zegt het dan weer tegen zijn of haar team mate
Hallo Ja dat gare internet werkt weer even hier hoor hehehehe. Altijd leuk als je 3 kwartier moet wachten op 469 nieuwe postvak in berichten hehehehehe Anyway,ik zie dat velen zich terug trekken en dus doe ik dit ook. Ik vind het serieus jammer dat er niet of nauwelijks gespeeld is in deze league,maar een aantal hebben echt hun best gedaan dit telaten slagen en thats what counts he. Ik speel zelf ook bijna alleen nogmaar rtcw en unreal raak ik zelden meer aan joh. Cyaaaaaaaaaaa