shittt ben ik eindelijk terug van vakantie zie ik dat mensen gaan kappuh met unreal...jammer ik vind unreal tog veel beter spelen dan RTCW maar ja das mijn mening ,, ik speel dit spel nog vaak dus als iemand met me wil fragguh ...just add me aiight JayMaster NL
Ja, voorlopig wel. Misschien begin ik in de vakantie nog wel iets (jaja, ik moet nog anderhalve week--->Limburg!!!!). Maar dit wordt naar alle waarschijnlijkhied niks meer hè.
Weljammer, maar binnenkort ga ik toch overnaar Ghost Recon:{ (ik hou natuurlijk wel UC) in de zomer vakantie kan ik 4,5 week zeker niet
Ik heb het een paar weken gebeurt, met er ook een paar dagen intensief mee bezig geweest met Saaur en Vaag, maar als andere niet meewerken... Heb ik het niet speciaal over jullie, maar mensen die laten weten dat ze actief zijn, en vervolgens een week niet reageren, noem ik niet actief :{
ik ben vaak genoeg in die tijd online geweest, maar ok de laatste 2 weken werd er hier ook niks meer gepost, en het werkte tog al niet dusja.. maar als er wat nieuws gebeurt zal ik wel weer van me laten horen..
Kunnen we niet gewoon een 1on1 schema opzetten. Dat elke ronde de verliezer afvalt. Dat werkt beter en als het af is gelopen (1 à 2 weken) gewoon weer een nieuwe starten.
Wie is er vanavond online??? 20:00 Wie kan er een game hosten??? Dan kunnen we elkaar daar ontmoeten. [edit] let op, ik heb ff een andere Live-tag. [/edit]
Heey ik heb nu ook LIVE! Dussue je ziet m'n Gmertag al, meld me maar een keer aan! Of spreken een keer af, ik ben vannaaf weer online! Groeten, Wolfsflames
Kom op mensen, als er nog mensen zijn die mee willen doen aan het toernooi. Reageer dan even. Niet dat ik nog mee doe, maar we moeten er toch nog het mooiste van proberen te maken
Ik stop ermaar mee. niemand heeft er echt zin in dus het is niet echt de moeite meer. ook speel ik eigelijk meer Mechassault(CTF) En ik krijg binnenkort Ghost Recon dus....