Hmm misschien zegt deze XBW Unreal Championship me iets...k ben wel geïnteresseerd, maar ik ben niet zo goed. Heb het nog niet veel gespeeld.
Ik ben zelf ook geen fanatieke speler, volgensmij meer zoals Meneer Eric. Mooie ideeen hebben jullie trouwens, daar kunnen we zeker wat mee doen. Anders moeten we een keer op het IRC kanaal gaan zitten en alles uitpuzzelen..? Lijkt me wel een goed idee
Ik kreeg net een PM van patsem. Hij is niet instaat om doordeweeks wedstrijden te spelen. Hij kan dus reserve worden ofzo
ik wil ook wel meedoen als je het nog niet wist voeg me ff toe in je friendlist en stuur me een keer een game invite kunnen we ff iets bedenken
Ehm... morgen heb ik de hele dag geen tijd om op het forum/Xbox Live te komen. Vanavond is een beetje kortaf, dan kun je niet genoeg mensen bij elkaar halen om er over te praten. Donderdag avond, 8 uur, IRC #xbw.nl?
tsja...donderdag kan ik niet (zoals al eerder gezegd....maaruh...wat moet er eigenlijk precies nog geregeld worden??? )
Hoi ik speel ook Unreal. Op standaard met alle guns ben ik SKILLED Als we instagib gaan doen ben ik GODLIKE