owwwwwww....al die edits ook....*schaam*....naja..... (zal meteen die website ff in orde maken dan WiXX ) Edit: *done*
Wil je mee doen? Geef dan een reply met je gamertag, skills (Novice - Skilled - Masterful - Godlike) en wees daar eerlijk over. Niets is zo jammer als ongelijke teams!! (of heb je Rumble een PM gestuurd? )
Trouwens...als dat toch al op de frontpage (van het topic dan) staat....ff een update van vaag z'n site Edit: 't wordt nog laat zo... Voorgesteld rekenschema (in xls): HIERO mijns inziens aardig reeël (heb best wat combinaties ingevuld )
jazeker... "Wil je mee doen? Geef dan een reply met je gamertag, skills (Novice - Skilled - Masterful - Godlike) en wees daar eerlijk over. Niets is zo jammer als ongelijke teams!!" EDIT: Rekenvoorbeeld toegevoegd aan puntentelling suggestie
RuffRyder NL - Zit geloof ik tussen Skilled en Masterful in, speel redelijk vaak op Live maar heb mezelf nog nooit getest ofzo .
ik denk dat we vanavond weer wat teams gaan toevoegen....dus welkom RuffRyder PS. als je graag met z'n 2en een team wil zijn, laat dat dan ook meteen even weten, als jullie niet "te sterk" zijn samen moet dat best mogelijk zijn (of spreek ik nu voor m'n beurt)
ik wee me skill level ook niet kan je dat zien ofzo je ziet soms wel mensen als je van bij hun een quikmatch wil doen een average skill level bedoel je dat? waar blijft die gekke content nou
't zal idd wel een dwaze naam zijn....niemand schrijft 't goed Meestal Sauur, dus je krijg wel een prijs voor originaliteit
hehehe danke danke maar het zou leuk zijn als we nog 4 teams ofzo erbij zouden hebben he Alfa en beta pink ofzo
van wat ik zo heb gezien kunnen we iig weer 2 teams maken (dus 1 kleur ) maar Rumble zou vandaag niet aanwezig zijn misschien dat ie er vanavond is....maar anders komt dat morgen wel....