Ach wat is haast *trilt* I.....need.....the Championship!!!! *trilt* (voordeel van een ladder competitie is wel dat teams elk moment kunnen instappen, en nog redelijk snel stijgen ook )
Ja maar daar heb je ook weer verschillende keuzes in he. je hebt kant en klare ladder sites die je kan registreren en waarbij je mensen heel simpel kan laten joinen. De verliezer report dan zijn verlies en de winnaar stijgt automatisch. Zoiets kan ok heel leuk zijn en is veeeeeel minder werk.
skilled kan ik wel al aan...Masterful nog niet echt....zit er ook ergens tussen in denk ik ...maar ik wil wel mee doen , maar zie me naam nog niet in een team staan.....
Don't worry....je komt er nog wel tussen....zodra er weer 4 mensen ingedeeld worden sta je erbij... Edit: nog voorstellen voor een leuke kleur? zat zelf aan groen te denken...
Oke, ik ben ook weer gearriveerd. Ik heb al een speelschema gemaakt, zal hem zo ff uploaden, ook heb ik een paar spelregeltjes op papier gezet. Druk bezig hiero
Ik weet niet of jullie het eens zijn met de teamindeling. Maar dit is toch nog allemaal een beetje een try-out. Als we een paar keer gespeeld hebben komen de echte indelingen Hier even een overzichtje van de regeltjes die ik gister heb opgesteld, op of aanmerkingen? Zeg het dan even alstublieft XBW Unreal Championship Rules! We spelen: Team Deathmatch Capture The Flag Double Domination Bombing Run Alle onderdelen worden gespeeld tegen elk team Regeltjes: Capture The Flag - 10 points 60 minutes Bombing Run - 50 punten 60 minutes Double Domination - 10 points 60 minutes Er worden geen mutators gebruikt! Game speed: 100% Weapon stay: on Bots off Gelijkspel - 1 punt Winst - 3 punten Verlies - 0 punten
Vind persoonlijk ladder leuker/makkelijker/beter toepasbaar voor dit....omdat er dan later gewoon teams bijgevoegd kunnen worden en je niet aan een vast schema vast zit....maar thats just my 2ct.
PM me je e-mail addy en ik stuur je 't laatste excel sheet wel....Vaag z'n site, check sig, is ook bijgewerkt.... Vaag en ik hadden trouwens het idee om gewoon algemene reserves te maken, ipv per team....op deze manier heb je meer teams en toch reserves.... LMK
ik kan als ik heel hard me best doe godlike aan in teams zeker wel en masterfull op insta gib is laggen ze gaan zo dood
Wordt nog leuk dus, ik ben zelf nog best wel een n00bie in UC maarja. Het gaat om de lol he Maarre met deze teams kun je wel een keer kijken hoe het gaat. Mensen die zich nu nog aanmelden kunnen eerst reserve worden. Als we dan weer vier spelers erbij hebben kun je bij ieder team een lid toevoegen. Mee eens? Als we het eerst een uitproberen om met deze teams een competitie op te zetten dan kunnen we kijken wat er deze keer fout gaat en er de andere keer beter moet worden gepland.
Laten we dan snel gaan beginnen met de v0.1 test zodat de bugs eruit gehaald kunnen worden EDIT: PS...still need your e-mail addy
Speelschema Team Deathmatch 1 - 2 3 - 4 1 - 3 2 - 4 1 - 4 2 - 3 Capture The Flag 2 - 3 1 - 4 2 - 4 1 - 3 3 - 4 1 - 2 Double Domination 1 - 3 2 - 4 1 - 4 2 - 3 1 - 2 3 - 4 Bombing Run 1 - 2 3 - 4 1 - 4 2 - 3 1 - 3 2 - 4 Edit/ email adresje staat op Vaag's pagina'tje
Mij lijkt het leuker om de nieuwe mensen zeg maar een nieuw team telaten opstarten. Dit zorgt voor meer teams dus meer competitie toch? En je houdt geen gezeur met reserves etc..
Das waar, maar die kunnen dan niet gelijk mee doen... Wanneer zullen we starten? Schema'tje is klaar, er moeten alleen nog een paar data's enz. bij Hebben jullie nog verhinderen zeg het dan ff he!
heb je m'n mailtje gehad?? vergeten bij te vermelden dat het spelen volgens ladder nog een voordeel heeft: -je speelt niet volgens een schema dit houd het dynamisch, er kunnen matches in 5 minuten geplant worden als 2 teams daar zin in hebben, etc. huh???