1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW Unreal Championship

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door RumbleBumble, 12 mei 2003.

  1. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je mailtje gekregen ja. Met verhinderingen bedoel als je een keer niet kunt spelen. We moeten toch een keer een paar data prikken om te spelen, toch? Ladder gedoe is wel leuk, maar dan krijg ik weer dat 'clan' gedoe wat ik ongelooflijk haat. Mijn bedoeling was om gewoon een paar gelijke teams te maken, spelen voor de gezelligheid in competitie verband. Zullen we dit iig een keer uitproberen?
     
  2. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: :confused: :confused: hmz...dit is juist veel meer gedoe lijkt mij...zo'n echte competitie....ladder is makkelijk, relaxt, en nieuwe teams hoeven nergens op te wachten....ik zie 't voordeel van een opgezette competitie eerlijk gezegt niet...:confused: :confused: :confused:
     
  3. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij het idee kunt realiseren vind ik het goed :)
     
  4. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het....en in de test zal blijken of de formule werkt of aangepast moet worden....de fictieve "battles" die ik er op heb uitgevoerd vond ik aardig naar wens....maarja...praktijk blijft praktijk ;)
     
  5. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Het staat al bijna :)

    Geef me nog 2 dagen en het hele systeem is automatisch en ik hoef er niks meer aan tedoen joh :)
     
  6. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, laat het me maar horen als je klaar bent. Dan ga ik me de komende tijd ff bezig houden met mijn brood nodige training van UC :cool:
     
  7. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien kunnen we eerst gewoon alle teams een keer laten gaan vrijdag ofzo moet je ze wel allemaal een mailtje sturen dus mij ook
     
  8. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaag en Saaur zijn nu bezig met een nieuw schema. We kunnen allemaal wel een keer testen, maar je kunt het beter gelijk goed aanpakken he :) Als er nieuws is zul je het hier zsm horen ;)
     
  9. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja voor een ladder is er geen schema nodig :)
    Je kan spelen tegen wie je wilt als je maar je scores bij houdt en die doorgeeft.

    ben jij dus met je team maatje online en kom je toevallig een ander team tegen?

    Daag ze dan gewoon uit en report daarna je game :)

    je hoeft dus niet keer op keer tewachten op andere teams als je toch beide al online bent snapje.

    Ik heb het nu zo gemaakt dat saaer alle gereporte games ontvangt.Hij mag de scores doen want ik heb het al zo druk joh:)

    Over een tijdje maak ik wel een scriptje dat je automatich zelf je scores kan gaan toevoegen etc etc.

    maar dit werkt voorlopig wel ff hehe.

    Dus als At0mic Arjan - Chilpepper nu online zijn en ze zien WiXX - PJJ kunnen ze wat mij betreft gewoon gaan spelen hoor :)
    Misschien alleen nog ff duidelijk maken dat iedereen met dezelfde settings speelt maar thats it toch?
     
  10. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik zou wel graag bij lazz in het team willen zitten. En ik ben trouwens masterfull. Of bij dutchweirdo ( vaag op xbw.) Als dit kan graag. Want dutchweirdo en ik zijn goede vrienden :p
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2003
  11. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik wil ook wel graag meehelpen met de organisatie van deze competitie,.
     
  12. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Whaha ja he boer guus,wij dikke vriendjes :)

    Maarre je hebt het getroffen hoor,je zit bij moi :)

    check deze site ff go ahead:

    Klikliklikliklikl
     
  13. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we voor het hele gebeuren van start gaat nog een keer regelen dat elk team tegen elk ander team gaat? Dan kun je eventuele ongelijkheden tussen de teams ff oplossen :)

    Ik ben volgende week elke doordeweekse avond aanwezig. Morgen avond ook, dus kan mijn team zich even melden ;)

    Team Red Beta All The Way!!
     
  14. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Same here als ik het goed heb.
    Ik ben al bezig met het msn adres van go ahead tebemachtigen dus kunnen we zeker wel ff beginnen met spelen zo snel mogelijk:)
     
  15. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook zijn we op zoek naar enkele goede hosts. Het liefst 1 per team. Ik zeg je iig al een ding, mij moet je daarvoor niet hebben :)

    Dus mensen met een goede host meld je even hier :)
     
  16. p1m

    p1m Guest

    yoo ik krijg ehm overmorgen of zo ik wil graag mee doen arjan..
     
  17. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey P1M, leuk dat je mee doet. Je krijgt hem morgen? Dan zet ik bij je skills wel even novice ;)
     
  18. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien leuk om met de laatste 4 aangemelde personen een nieuw team testarten?

    Team green alfa & beta misschien?
     
  19. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan hebben we in totaal 3 teams en 6 kleine groepen van teams :)
     
  20. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet té voorbarig. Op het moment hebben we nog gewoon 4 teams. Anderen hebben zich nog niet écht aangemeld. Kijkt met een half oog naar Meneer Eric en mr.ed :) Als we daar P1M bijvoegen hebben we 5 kleine teams. 4 van deze teams, de huidige teams vormen 2 aan 2 ook nog weer een groter team: Blue en Red. Dus mensen, blijf je aanmelden :) Ik heb m'n eerste post ook aangepast. Alles is er nu weergegeven, regels, hoe kan ik mee doen, alles :)
     

Deel Deze Pagina