Ok maar blijven we nu bij die 3 mensen per team ? Dat staat er bij jouw eerste post terwijl ik steeds van 2 per team uit ben gegaan Dan ben je dus altijd bij elke game met minimaal 6 spelers. Ik denk niet dat mensen dat allemaal makkelijk kunnen hosten hoor. Iedereen kan 4 personen hosten dus waarom niet gewoon 2 mensen per team? 2 vs 2= 4 Als er maar 1 of 2 personen goed kunnen hosten (6 tot 12 mensen ) word er volgens mij veeeeeel minder gespeeld toch?
oja en wat is je punten telling voor team deathmatch en team dm instagib? Als ik dat ook weet verander ik het ff
juist hehehehe Laat die teams die ik op mn site heb staan goed staan dan Scheelt mij weer veranderen haha. (tenzij je echt met iemand anders wilt he) Maar lijkt mij beter hoor
Ik wil wel met the master in een team. Heb vanmiddag met hem gespeeld, hij is wel een aardige vent. Kan dat geregeld worden?
Jawel hoor,verander jij alles maar gewoon ff netjes in de eerste post,dan verander ik het daarna weer gewoon Vergeet scores van dm en dm instagib niet voor me ok Greetz
Meneer Eric is niet in staat om de komende tijd mee te doen. Een beetje hetzelfde als patsem, druk met andere dingen.
We maken teams van twee, zo gauw er zich weer iemand aanmeldt wordt jij erbij gevoegd. Waarschijnlijk is dat mr.ed
He ik ben niet de bedenker van die zooitje Ik pleur het alleen online meer niet Maar instagib staat alleen bij deathmatch games nu. Niet bij DD en Ctf en BR. Nogmaals,ik pleur het alleen online en thats it
Ok team green is toegevoegt op de site: http://www.vaaag.nl/unreal Ik heb alleen nog ff het email en msn adres nodig van: LaZZ NL en RuffRyder