1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW Verslag E3

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Leo, 3 jul 2004.

1. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Idd.. Xbw begint een beetje in elkaar te zakken volgensmij... :eek:

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    We echt het meest up-to-date nieuws, met uitzondering van exclusieves van andere sites en tijden dat wij er eens een dagje niet zijn.

Verder is het helaas zo in Nederland dat uitgevers niet zo verschrikkelijk veel interesse hebben in de review van een titel, zeker niet van online websites. Dat is okay, maar dat betekend meestal dat we een spel pas laat krijgen, en daarom ook pas laat kunnen reviewen. Dat is zeker waar. :)

Maar goed, wij kunnen ook alleen ons best doen, we hebben geen kantoor van 20 man klaarzitten! :p Toch is ons nieuws heeel erg goed. :)

3. Kosmonaut XIV

Kosmonaut XIV xbox schopt aars

Leuk Bevonden:
    0
    idd, als er nieuws is, is het meestal wel up-to-date (buiten de reviews dan). Maar het probleem is dat er nooit écht veel nieuws komt per dag. En dat is wel spijtig maar kom. Beter enkel het nieuwste van het nieuwste dan met onzinnige lulkoek de frontpage vullen.

4. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Naja kijk 1 juli en 30 juni

http://archief.xboxworld.nl/

Dat is aardig wat nieuws hoor. Soms is er geen nieuws (weekend), vrij simpel. En zoals eerder gezegd, we posten geen geruchten of nieuws van andere websites (met uitzondering I guess).

5. Kosmonaut XIV

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, je zal wel gelijk hebben. Ik ben verwend met naar het kijken van PCgamessites. Die posten ongeveer heel de dag door; van Patches tot Demos. Dat kan bij een xbox site gewoon niet dus ... Jullie zullen wel het meeste posten (buiten geruchten dan, die toch waardeloos zijn). Volhouden zou ik zeggen :cool:

6. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Dat nieuws interresseert me ook niet zo heel veel, als er maar een beetje nieuws is van topgames zoals Halo 2 updates, als er weer es 1 of ander boutspel van Midway ofzo uitkomt gebaseerd op 1 of andere klote film, dan hoeft dat van mij echt niet aangekondigt te worden op de homepage hoor.

7. Kosmonaut XIV

Leuk Bevonden:
    0
    Het is volgens mij wel de taak van XBW om àlles aan te kondigen, anders moet je maar op Bungie.net gaan kijken voor nieuws over Halo 2 he ...

8. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Hoezo taak? Vogens mij hebben ze bij XBW geen taak maar proberen ze voor hun plezier hun website te onderhouden.

9. Kosmonaut XIV

Leuk Bevonden:
    0
    dus proberen ze voor iedereen wat interessants te posten (ok, ik geef toe +50% van het nieuws hier interesseert me ook geen reet, maar daarom ga je het nog niet schrappen, anderen vinden dat juist wél interessant)

10. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Dat slaat natuurlijk nergens op, ik jordi, gerben erwin schrijven artikelen, pejanl, gravehart en cohorten houden 't forum schoon van onzin en ongewilde personen, jorrit codeert de frontpage en behoud de server. dat zijn duidelijke taken als je 't mij vraagt. Anders wordt 't een zooitje natuurlijk. *)

11. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Tja dat is jammer, want ook door nieues over ander spellen te lezen kun je dingen leren over Xbox en zijn features, of spelontwikkelaars. Misschien over veel meer dingen.

12. Kosmonaut XIV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het wel, maar m'n 'kennis' over Xbox is volgens mij ongeveer wel voldoende ofschoon ik sommige zaken gewoon niet WIL weten (Ze interesseren me gewoon niet. Maar het is niet de taak van XBW om mensen kennis mee te geven, hoewel informeren daar wel het synoniem voor is (en wat jullie doen ìs informeren)) Maar kom, dit wordt ietsje te ingewikkeld 8)

Lang leve de onwetendheid O-) ( sorry, ik kon het niet laten :cool: )

Zoals ? Veel nuttige informatie ga je ook niet bijleren... Misschien dat jij door jouw redactiewerk veel zaken bijleerde, maar door gamenieuws te lezen e.d. ga je niet veel bijleren. Buiten grammaticaal correct taalgebruik dan. (dewelke veel mensen tegenwoordig wel kunnen gebruiken)

Laatst bewerkt: 4 jul 2004
  13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Nou, wij zien het echt wel als taak om mensen GOEDE informatie door te spelen. Er is helaas bij professionele bladen en sites vaak heel veel foute informatie, of onveledig. Wij zien het echt wel als taak om uit te leggen wat iets inhoud, geen afkortingen gebruiken die alleen hardcore gamers begrijpen, uitleggen hoe technologieen werken etc. Dat vind ik echt heel belangrijk, tuurlijk als je 't weet dan hoef je dat niet te lezen. Maar als je soms ziet hoe weinig algemene gamers weten, en hoe vervelend dat kan zijn omdat ze dingen verkeerd begrijpen. Dan proberen wij echt dingen zo simpel en duidelijk mogelijk uit te leggen en ze iets bij te brengen.

maar goed, jammergenoeg leest niet de hele wereld ons, dus blijft er veel gebrek aan kennis. Hihi! :)

14. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb op basis van de informatie op XBW vorige week Full Spectrum Warrior gekocht en ben er blij mee. Wees dus gerust dat XBW tenminste één gamer in Nederland een beetje blijer heeft gemaakt. ;)

15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Een beetje maar :'-(

16. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    *traantje weg pinkt

17. Kosmonaut XIV

Leuk Bevonden:
    0
    meer heb ik hier niet over te zeggen, jullie hebben gewoon 100% gelijk :)

18. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
  19. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ja okee op die manier heb je wel een taak maar ik bedoel gewoon dat niemand je verplicht je met deze site bezig te houden. Of toch?
    :+

Laatst bewerkt: 5 jul 2004

Deel Deze Pagina