1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbw

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Daz, 10 mrt 2004.

1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Denk niet dat hij dat bedoelt Outblast, het gaat meer om de zinsopbouw die hij daar in het rood aangeeft.

2. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Niet helemaal nee 8) }:]

3. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ik reageerde dan ook op de post van mvdstam :)

4. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het niet over hoeveel mensen dat willen, ik heb het over het feit dat een 13 jarige veel minder serieus wordt genomen dan een 18 jarige, en dat vindt ik gewoon kut!

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zolang jij een leuk verhaaltje kan maken kan je overal aan de slag. Je moet dat niet terugdringen op leeftijd, maar op kunde.

6. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ja en zolang je de Nederlandse taal zo slecht beheerst, wordt je natuurlijk nooit serieus genomen!!

Laatst bewerkt: 12 mrt 2004
  7. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    In plaats van zo te zeuren kun je ook gewoon een paar reviews schrijven, eventueel voor een kleinere gamesite. Als je talent hebt, wordt je vanzelf door een grotere site opgepikt. Of niet.

8. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nog maar eentje :+ :p.

9. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Jahaa :{ Zoals Wouter zegt, leeftijd maakt niet eens zoveel uit, hoewel het je wel kan helpen natuurlijk. En dan daarbij, je moet toch ooit beginnen?

10. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het word, en geen wordt in e dit geval.

Pot verwijt ketel enzo 8)

11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja het is "word", het is namelijk de ik-vorm omdat "je" erachter staa. :+! *Let op bij nederlands :)*

12. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Lol, ik schrijf expres 1 zin fout and look what happens: xbw dogs! :+

Even serieus:

Ic behers pryma Nederlants, wand daat ies mein goeiste vac 8)

13. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben redacteur/admin bij Movieplace.nl samen met Razor, dus ik heb heus wel ervaring met reviews schrijven hoor :)

14. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Precies, zo ben ik er ook in gerold. Voor XBW had ik al deelgenomen aan twee kleinere projecten. Zo leer je jezelf al een beetje hoe te schrijven, waar je moet zoeken en ontwikkel je bovenal een eigen schrijfstijl. Toen ik genoeg had van het schrijven voor geen publiek ging ik het hogerop zoeken, bij XBW. En met het materiaal wat ik eerder geschreven had, kon ik aan de slag bij XBW.

Ik denk dat er genoeg mensen zijn die het zouden kunnen en ook zeker het enthousiasme ervoor hebben, dus je kunt niet vroeg genoeg beginnen met schrijven! :)

15. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Hahahaha diepe, diepe schaamte hier......

16. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    als er niets meer te zeiken valt ,vallen we wel over taalvouten. (of is het nou fouten?).......................hahaha

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Niet om het een of het ander, maar dat zegt dus helemaal niks. Niet alleen is het hebben van een domeinnaam of een website een garantie voor kunde, helemaal niet wanneer je die net hebt opgestart en er nog geen eens serieuze inhoud te vinden is (wat je wel claimt).

Maargoed, ik ga er wat te serieus op in misschien :).

Het is wel naief om te denken dat je niet wordt aangenomen. Kijk, wanneer iemand al een kinderachtige aandoende sollicitatie inzend is een vervolg natuurlijk niet denkbaar. Pleur je er direct wat eigen materiaal bij hebben ze in ieder geval iets om over te oordelen.

18. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Schrijven is serieus :), dus niks mis mee.

Denk zelf dat je toch wel schrijven in je bloed moet hebben. Niet dat je stijl direkt perfekt moet zijn, je zinsbouw vloeiend moet lopen of andere technische rompslomp tot in de puntjes verzorgd moet zijn, dat is bijzaak. Schrijver zijn is mi net zoals kunstenaar/schilder meer een roeping.

Je doet het al, dus waarom dan ook niet publiceren voor de buitenwereld?

Ik geloof niet in mensen die zich opleggen om te schrijven. Die dwangmatigheid proef ik direkt, zeker bij minder geoefende schrijvers.

Als je het mij vraagt, zie ik op het xbw-forum maar weinig schrijverstalent die deze eigenschap in zich hebben. Kan mij slechts een paar maal herinneren dat een forumlid uit eigen beweging een review plaatste...

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk ook niet dat iemand hier op het forum altijd goed let op zijn spelling. Kbedoel, als je veel fouten maakt ziet het er niet uit maar altijd met hoofdletters, punten, dt etc. hoeft nou ook weer niet. Ik zelf schrijf reviews voor www.myfone.nl. Daar ben ik nou net mee bezig en dat gaat wel lekker.

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik let altijd op mijn spelling, interpunctie en grammatica. Je zult mij dan ook niet gauw betrappen op een spelfout. Meestal lees ik m'n posts nog ff over na het posten en als ik dan een spel- of typfoutje opmerk edit ik m'n post altijd nog even. Maar ja, ik ben dan ook een taalpurist pur sang :cool:

Deel Deze Pagina