1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbw

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Daz, 10 mrt 2004.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Juist ook nú letten op je spelling zorgt ervoor dat je op andere tijdstippen ook eenzelfde automatisme kan gebruiken. Ooit dacht ik de regels van de basisschool vergeten te zijn, maar het is eigenlijk allemaal heel erg makkelijk. Natuurlijk, je blijft wel foutjes maken maar dat zal meer onoplettendheid zijn...

2. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Heel even 1 opmerking die ook met taalfouten te maken heeft:

Volgens mij staat er al heel lang bij de home --> comments.
    "Toegestane tags en smilies". Volgens mij klopt dat niet echt

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    dus het kan niet dat ik een keer ofzo bij xboxworld kom?
    dat is wel jammer
    en ik vind ook wel zo dat mvdstam gelijk heeft
    18 jarigen worden sneller aangenomen dan 13 of lager jarigen.

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    ey darkwing ik heb pm gestuurd want wat je net zei dat je geen fouten maakte is niet waar
    want ik zag er al 2!:D

5. 100%Jean

100%Jean Guest

* stond domme opmerking * :)

Laatst bewerkt door een moderator: 12 mrt 2004
  6. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    * foutje *

Laatst bewerkt: 12 mrt 2004
  7. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    typfouten en taal- en spelfouten zijn 2 totaal verschillende dingen.... bovendien zijn fouten menselijk(eendelijk :+) :9

volgens mij zal dat wel meevallen

Laatst bewerkt: 12 mrt 2004
  8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Volgens mij heb je helemaal niks te vinden, omdat je 'vinden' niet staaft met de waarheid en de praktijk.

Natuurlijk, zo zal het wel lopen in de praktijk maar ligt dat dan aan leeftijd of kunde? Juist de jaren tussen 13 en 18 kan je erg veel leren over 'schrijven' gewoon omdat je dat voor school veel moet doen. Geen recensie's of verhalen, maar gewoon werkstukjes en projectjes. Je krijgt zelfs 'les' in het schrijven van stukjes en hoewel het mij nooit echt concreet heeft geholpen is er wel een enorm aanwijsbaar verschil tussen 13-jarige en 18-jarige. Die laatste groep is gewoon veel meer ervaren, waardoor uiteindelijke stukjes al van een veel hogere kwaliteit zijn.

9. 100%Jean

100%Jean Guest

Hij had het over spel- EN typfouten....

Laatst bewerkt door een moderator: 12 mrt 2004
  10. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    dan zijn t nog wel 2 verschillende dingen :+

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het beletsel teken bestaat slechts uit drie puntjes...

;)

12. 100%Jean

100%Jean Guest

Dat was een typfout ;)

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    ey wouter heb je iets te ruil tegen rtcw?

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    eh, nu niet offtopic gaan he? Vraag dit desnoods in een pm, maar niet zo in deze thread.

15. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Jah.

"naïef", "inzendt" en de laatste zin is geen correcte nederlandse volzin.

Hahaha... We sein weer lecker bezig...

But seriously... Leeftijd is geen garantie voor kwaliteit. (Ik kan het weten; ik ben immers ruim 3,5 keer ouder dan mvdstam) Evenzo is jeugdigheid geen bewijs van onkunde.

Woutertje startte XBW toen ie 15 of 16 was, en zijn projectje is dusdanig geslaagd dat er maar liefst 11000 mensen op af zijn gekomen. Ik ken wel websites van grote verenigingen die daar een puntje aan kunnen zuigen!

Toen ik zelf 13 jaar oud was startte ik op onze school (toen pakweg 500 leerlingen) met een schoolkrant. Amper 3 jaar later hadden we eigen drukfaciliteiten, een dikke stencilmachine, inbindapparaten, enz. enz. als gevolg van de hoge kwaliteit en originele inhoud die we in ons krantje haalden.

Met andere woorden: Je moet het gewoon doen. Je kunt ook uit jezelf reviews schrijven zonder dat je meteen die groene ondertitel bij je naam hebt. Plaats hem in het games forum en wacht af wat er gaat gebeuren. Als je reviews goed genoeg zijn (en dat mag zelfs met een paar taalvouden, mits de inhoud maar goed en origineel is) word je er vanzelf tussenuit gepikt.

Jullie kunnen allemaal evenveel bijdragen aan óns aller forum. Daar hoef je geen mini-strator, redackteur, moddertor of anderssoortig kroe voor te zijn. Members kunnen net zo goed iets zinvols doen als elk ander. (Voorbeelden zijn o.a. de "Online Content" thread van Indivi_Duel en de "Koopjes" thread van Tha-D - Ongetwijfeld zijn er nog veel meer).

16. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Zet dan even een puntje achter die laatste zin, ja? 8)

17. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Kheb het goed doorgelezen en toch een foutje ontdekt!! Een punt op het eind! 8) (smiley telt niet :+)

/edit: sorry Pejannl, jij had het al eerder gezien :)

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Een smiley telt m.i. wel als substitutie voor de punt! Stelletje mierenneukers hier :+

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Taalpurist pur sang.8)

20. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    "Substituut", bedoel je? Schrijf dan gewoon "vervanging". 8)

- roflastc -

Deel Deze Pagina