1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBWEC: XboxWorld Endurance Championship season 1 [Finished]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Schuminiels, 19 dec 2018.

  1. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Te laat.

    Ik kan 'gelukkig' geen groter scherm halen. Breedte waar de stoel staat is 60cm, daar past geen 27" meer in haha

    *gaat naar Funda
     
  2. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Hallo iedereen! Eerst en vooral bedankt voor de leuke en spannende race van gisteren! De Practice en kwalificatie staan op youtube! Enjoy! @markdevries78 voor zowel de practice als kwalificatie heb ik je blijkbaar steeds gemist om te filmen op twitch... In de race kom je zeker wel in beeld hoor :thumbs:

    Practice: (met iedereen behalve Mark)



    Kwalificatie: (Met top 3 )


    NOTE: Deze heb ik gemaakt met behulp van Twitch. Dus heb ik jullie tijdens de sessies door even proberen filmen... ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2019
    asjemenou75, B Tender en hillss vinden dit leuk.
  3. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Vanavond/morgen maak ik de race highlights via Xbox replay op Project Cars 2 zelf :thumbs:
     
  4. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Ik gebruik zelf ook Filmora voor video edits. Ik heb wel de volledige versie, beetje iligaal maar je mag hem van mij downloaden als je wilt.
     
    Schuminiels vindt dit leuk.
  5. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Dat zou wel leuk zijn hahaha.. maar ik heb wel Mac...
     
  6. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Dan gaat het hem niet worden, heb alleen de Windows versie :eek:
     
  7. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Ik heb in principe Parallels waarmee ik windows 10 kan draaien voor Mac (ook illegaal overigens :lol:)

    Maar heb hier ook een crack gevonden van de Filmora voor Mac... Indien Het werkt maak ik met dit de race highlights!
     
  8. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Ok ik heb nu de volledige versie van Filmora :lol::whistle: Ik pas de filmpjes aan en maak de race ook zo :thumbs:
     
    GoldPwnageNL en hillss vinden dit leuk.
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Voor mij geen succesvolle avond. Zonder oefening
    Ben waarschijnlijk de enige maar ik irriteer me mateloos aan de koplampen van de auto's wanneer de auto op de camera af rijdt.

    Race was voor mijn geen succes, erg jammer want ik had de pace wel. Te eager aan het begin waardoor ik een erg grote fout maakte in bocht bocht 2 bij Gold. Daarna eigenlijk te lang met schade doorgereden waardoor mijn top snelheid een stuk lager was. Bij mijn stop wisselden de banden niet waardoor ik ook nog eens vlak voor Sjonnie de baan op kwam. Toen vrij snel een fout gemaakt waardoor ik gelijk weer dit pit in moest. Uiteindelijk super steady de race uitgereden waar ik nog veel tijd won op Gold, helaas was het kwaad al geschied...

    Volgende keer beter. Dank voor de organisatie @Schuminiels!
     
    Schuminiels vindt dit leuk.
  10. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Haha ja in het donker kan je toch moeilijk zonder lichten rijden 8)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  11. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Ik ben bezig met het filmpje voor de race, en wat een race was me dit wel! Zeer leuke gevechten en een paar kleine/grote foutjes... De enige die niet in de fout ging was @GoldPwnageNL . Het filmpje zal ik morgenmiddag op youtube zetten als alles volgens plan verloopt ;)

    Ik zie wel dat er maar 50 min opgenomen zijn via PC2... Dus de laatste ronden hebben ik dus niet =( Maar de eerste 50 min zijn ook wel leuk om te zien in een samenvatting :thumbs:
     
    GoldPwnageNL, hillss en B Tender vinden dit leuk.
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Gaaf schuminiels! Moet bekennen dat ik vandaag al een paar keer ge F5d heb of hij er was, ben heel benieuwd wat het wordt. :) je maakt er echt werk van zie ik.

    De kwali/practice video's waren al heel leuk en de race bood nog een hoop meer spektakel :) blijf het bijzonder tof vinden om mij en ons terug te zien op video's.
     
    asjemenou75, hillss en Schuminiels vinden dit leuk.
  13. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    De race staat op youtube! Ik heb de belangrijkste deeltjes eruit gehaald en me vooral op het gevecht vooraan gefocust maar iedereen zou in principe in beeld moeten komen :thumbs:

     
    B Tender, ColdzeroNL, Sjonnie1989 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Sjonnie1989

    Sjonnie1989 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    36
    Heel tof Niels!!! Gaaf om zo de race terug te kijken :)

    PS: Zie ik nou een 'reset car' op 6:33? Volgens mij zeggen de regels er op het moment niets over, maar wat mij betreft is dit verboden per volgende race.
     
    B Tender en Schuminiels vinden dit leuk.
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ja ontzettend gaaf @Schuminiels! Volgens mij heb je alle hoofdpunten heel mooi samen weten te vatten, petje af!

    Kan kloppen dat je dat zag. Stond daar verschrikkelijk lullig, half op de racelijn, op een lastig en onoverzichtelijk plekje, waarbij ik nóg verder de racelijn op zou moeten rijden (achteruit) om er weg te komen, op een punt waar ik het weinig controle over de auto hebt en anderen daardoor niet eenvoudig kunnen uitwijken (nog los van de krapte) . Leek me in ieders belang (waaronder het mijne, eerlijk is eerlijk) effe die knop in te drukken (net als toen ik wat later over de kop lag).
     
    Schuminiels vindt dit leuk.
  16. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    De punten voor het kampioenschap volgen nog!
     
  17. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Toch nog opgeschoven naar P6 ivm de diskwalificatie van Tender :D
     
    B Tender vindt dit leuk.
  18. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Race Control hier ;)! Vanaf de volgende races voor mijn Cup is de reset knop niet meer toegelaten. Is er iemand die deze gebruikt en wordt betrapt is het een DSQ voor die race ;)! Maar er was daar nog geen duidelijke regel voor dus @B Tender mag zijn plaats behouden...
    De race incidenten tussen (1) @markdevries78 vs @B Tender en (2) @GoldPwnageNL vs @Beltoni beschouw ik als race-incidenten! Dus niemand krijgt nog een tijdstraf of penalty! :)

    Mochten er mensen zijn die een ander incident op beeld hebben of het niet eens zijn met hierboven en dit willen aantonen kunnen mij een privébericht sturen en ik kijk dit na :thumbs:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2019
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik heb de reset knop ook minstens 2x gebruikt..
     
  20. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Even m'n nieuwe opstelling getest met de One X...

    2.03.9 op Bathurst in de Nissan :D

    Vooral de framerate is wat steadier. Graphics pretty much the same op een 1080p schermpje. En de FFB doet gewoon normaal :p
     
    GoldPwnageNL en ColdzeroNL vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina