Daar zit nog wel een beetje ruimte. zorg dat je de hoge-snelheid-rempunten goed weet te vinden en en die zelfverzekerd kun aanremmen, dan zal er al wat gewonnen worden qua tijd. Verder (structureel) een beetje soepeltjes door die Porsche-bochten zien te komen, woensdag uit de problemen blijven en dan is er vanalles mogelijk.
Ik weet het heel blijven is het devies Als waarschijnlijk de deelnemer met de meeste levens ervaring (Bijna 62 Jaar) moet dat lukken.
Woensdag opent Schumi een lobby rond 20.00u. Het is handig om hem, en nog enkele van ons, een vriendschapsverzoek te sturen (mijn GT: AZT B Tender). Dan krijg je een uitnodiging voor de party en de lobby. Er is eerst een kwalificatie van 1 uur. Daarna een 90-minuten-race, met staande start. ABS en TCS staat uit, benzinevebruik aan, bandenslijtage op 'verhoogd', en één pitstop is verplicht (en volgens mij ook noodzakelijk om benzine bij te tanken). Let op dat je niet te snel de pit inrijdt, dan levert je een tijdstraf of DSQ op. Het is handig om tijdens de race een headset te dragen, om in geval van bijzonderheden te communiceren (als er iemand is gespind en midden op de baan staat ofzo). EDIT: Ik las 'hoe gaat het van start' ipv 'hoe laat gaat het van start'. Daarom een wat te uitgebreid antwoord
Leuk dat u er weer bij bent majong. Qua tuning is er bij de Ford en de Ferrari veel te winnen. Dus het loont de moeite om daar een uurtje in te steken. Bij beide moet je een lage 4.10 met volle tanks wel kunnen halen.
Ik was al gezkt naar 4.13 vooral de porch bochten moeten wennen daar hebik wel wat downforce nodig. De ford is wel heel erg gevoelig voor curbs
Ik denk dat de Ford qua pure snelheid de betere is, maar dat de Ferrari wat makkelijker is om (consequent) hard mee te gaan. EDIT: Skip naar 00:54
Denk dat ik inmiddels wel 30 rondjes gereden heb maar ben toch nog zenuwachtig voor morgen want een foutje is hier zo gemaakt. Wel zin in! Succes alvast allen.
Je zou mij daar echter enorm mee helpen. Heb nog geen meter op de track en met de auto gereden. Wellicht even via PM? We moeten die stortvloed aan Fords toch op een manier collectief van tegenstand kunnen voorzien
Ik rij met LM setup en zo laag mogelijk vooraan (80mm) en 1 hoger achteraan (85mm). Ik stuur de setup wel door als ik thuis ben!