Asjemenou is 2e geworden. Wie derde is geworden weet ik niet meer. [Wijzigingen t.o.v. vorige week: - 4x linksaf ipv 3x linksaf. ] Mag de racelijn aan? Weer livery #11 voor mij.
Volgens mij was @ruud_p 3e geworden. Voor mij maar gewoon weer #77 Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Daarom heb ik je ook niet getagged, jij kunt nooit! Ik snap ook wel dat het bij Jerqinoff blijft zo, doe eens moeite voor ons!
Sorry toch niet aanwezig woe avond... Donderdag ochtend afspraak met de brommer voor een rondje nieuwe hyperpro veren..
Kunnen ook iets met de Caterham doen Ben er misschien bij. Was vorige week kapot na werk, waarschijnlijk deze woensdag weer hetzelfde.
Heeeuuull misschien kan ik erbij zijn. Maar gok van niet. Als het mij gaat lukken ben ik er vlak voor de start.
Wil wel maar tot 20:00 op kantoor zitten en dan nog 45 min naar huis tuffen is een beetje krap Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Haha. Ga ook wel mijn best doen alleen soms loopt het nog wat uit Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Mannen, ik weet niet of ik er bij ben vanavond. Ik loop helemaal spaak met mijn werk en daarnaast ben ik ook nog een portie bloed chagrijnig omdat ik de afgelopen 2 nachten maximaal 7 uur slaap heb gehad.
Ff paar vraagjes voor de race. Vanaf welke ronde of tijd is er geen CAUTION meer. Als iemand tijdens een caution de pit in gaat voor nieuwe banden wordt dan ook voor deze coureur gewacht tot hij aangesloten is?