Dat laat die alleen zien als de tune die je gebruikt hebt opgeslagen en geshared is op het moment dat je de tijd neer zet.
Hmmmzzzz.... voortaan dus een vaste tune kiezen, just to be sure. Nog ideeen voor de volgende? Het word iig een fullwet race. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Standen worden zo geupload. Ga nu ei leggen over nieuwe challenge Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Brands Hatch , moderate rain, in de Benz. Zie de laatste foto voor de instellingen!!! En we nemen VERPLICHT de B525 tune van Raceboy77. Een bekende tuner/streamer. Succes!
Wij doen ook time attack maar dan op https://www.facebook.com/groups/162627894296808/ en organiseren races op zondagavond Kom er gezellig bij
Griep. Flinke koorts erbij. Geen puf. Komt goed en gaat vast over voordat ik een meisje word. Nieuwe challenge volgt. We gaan naar de US of A, dat verklap ik alvast.
Beterschap man.. Ik ben zelf ook weken aan het kwakkelen.. Het heerst in iedergeval flink die kut griep Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Herkenbaar, daarom deze keer weinig kunnen rijden. Meer tijd doorgebracht in bed en lamlendig voelen. Beterschap!
Thanks guys. Gisteren 40,1 Momenteel 39,5 Maar wees gerust, no exceptions De tijden die tm afgelopen zondag zijn gereden worden gebruikt voor de klassementen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk