Ik pakte in de laatste ronde opeens 9 tiende van mijn vorige tijd...geen idee waar dat vandaan kwam Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Waarom krijg ik zo'n vaag gevoel dat je bij die laatste chicane veel kan afsteken. Waar moet die tijd 2.26 anders vandaan komen Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Ik steek die al max. af volgens mij. Ik kan als alles mee zit aan jouw tijd geraken, maar nóg een seconde..... geen idee.
Ik geef ook toe dat ik bij de chicane ook wel heel erg veel geluk had hoor...dat ging maar net goed Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Neeeeeeeeeeeeeee........ 2:24.xxx? Kap nou! Leest Balou hier nog mee eigenlijk? Geef effe seintje aub.
man man gaat wel erg hard hier.... Heeft ook wel een heerlijke fun factor. Kan nooit winnen van jullie speedfreaks, maar mijn doel is een beetje in de buurt te blijven. Respect voor jullie snelle mannen.
Ik lees zo af en toe een beetje mee. Overigens denk ik dat iedereen met die tune van TS LittleFred minstens een seconde van z'n tijd kan halen. Met de tune die wiethok gebruikte bleef ik hangen op een 25.5 en in deze tune zie ik nog wel een 23 zitten als ik er wat meer tijd in steek.
Jemig...dat wordt nog ff beuken het weekend. Tot wanneer kan je een tijd zetten? Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Die 24 ga ik zwz niet halen.. Daarvoor speel ik forza te weinig. Heb het een poosje met stuur geprobeerd maar dat beviel me totaal niet. En met controller vindt ik het lastig de ideale lijn te zoeken en te houden Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Misschien dat je hier iets aan hebt: Rij zelf met controller, maar iemand die veel met stuurtje rijdt was hier best tevreden mee. Weliswaar op pc, weet niet hoeveel dat uitmaakt.
Thnx!! Zou het later vandaag ff proberen. Kids zijn net op school dus nu ff genieten van de rust in huis Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk