De rijders die wel lid zijn maar die nog nooit hebben meegereden laat ik eruit. Vind ik dan overbodig om er in te zetten.
Ik vind de sequentiële versnellingspook van mijn CSR stuur net iets te klein eigenlijk. Zojuist deze echte Mugen versnellingsknop besteld:
Nog geen koppeling gezien en niks over Fanatec. Er wordt wel gezegt dat 360 spul niet gebruikt kan worden, maar Fanatec beweerd aan een adapter te werken dus daar is hoop. Vind de Madcatz er wel erg mooi uitzien en beide sturen hebben een quick release systeem zodat je andere (F1 style of DTM style) stuurtjes erop kan zetten.
Is het niet wat dat als genoeg mensen F1 2013 hebben om dat om de week een race te houden op de woensdag bijv. Dat je dan de ene week Forza doet en dan de volgende week F1 2013. Het is maar een ideetje
XBW Racing algemeen klassement is bijgewerkt. Na de 2 races van het Open Class Championship word het bestandje gedeeld op het forum (moet alleen nog ff kijke nvan hoe en wat) In dat bestandje reken ik de V8 Supercars nog niet mee.
Ik ben weer bezig met het Algemeen Xboxworld Racing klassement. Zal ik de rijders die bijvoorbeeld sinds de 1e DTM cup niet meer meerijden uit het klassement halen?
Nee ik wil elke coureur hebben het liefst. Het kan zijn dat ze weer mee gaan doen later zoals Denvan en Menno bijvoorbeeld.
Ik heb er hier een paar die sinds de SEAT Leon Supercup niet meer meedoen (1e cup) Lugnut 2K7, KoelleBobes, Patsem NL, Optimus Mero
Ik heb er hier ook nog een paar, die rijden ook heel lang al niet meer mee Alpha NL DE KLETSKOP Mt Cook Lircky Surreallistic Tracks789 G0rgeous George
Ik zie die gasten wel nog eens online komen en op het forum hier. Wie weet komen er een aantal terug met de Xbox One. Kan geen kwaad om een groot lijstje te hebben toch? Is niet veel werk aangezien ze niet veel races hebben gereden.
Je kan het altijd mailen ofzo naar mij, of in pm. Ik zet ze zoiezo in de OP van dit topic natuurlijk. Zet ik er wel 'statistics provided by f1freaky' bij oid.