Status update vandaag van Asseto corsa betreft private lobbys. "Hi everyone! We hope to give you an update on the status of private lobbies next week! Thanks so much for your patience and for understanding that these things do take time. (Trust us when we say we wish we could just press a button and make them happen!) Have a great weekend all" Hopenlijk komen die private lobbys snel want wat is het toch een heerlijk spel he @Racerblade01 @ColdzeroNL en @HRT WietHoK NL
Laat maar komen idd!!! Voor mij wel de eerste game waar ik ook echt de hele race een verhoogde hartslag heb
Mezelf een kleinigheidje besteld.. Komt vandaag binnen Nu ff door sparen voor T3PA Pro Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wat is het voordeel van die ten opzichte van de leather edition? Zie hetzelfde aantal knoppen en het leer ziet er ook niet heel anders uit.
Het is rond om van sterk rubber ipv leer.. Das denk ik het enige verschil Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heb ik me stuurtje binnen kan ik weer niet racen.. Nieuwe preview update heeft een kutbug voor mensen met een stuur.
Zo denk ik dus ook!! Als me controller aan staat werkt de boel helemaal niet meer zodra ik me stuur aansluit.. Zal zo als ik weer thuis ben nog eens kijken of het werkt zonder controller en dan later met controller aansluit.. Maar ben bang dat de boel dan ook vast loopt Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mooi kut dit!!! Zelfs met me controller uit werkt me stuurtje niet Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk