Monteur is langsgeweest. Er zijn 2 opties 1. Kabel doortrekken van beneden naar boven rechtstreeks naar Xbox (eerst 7 meter naar door de woonkamer, dan 2 meter omhoog + 2 meter naar me Xbox) 2. Kabel doortrekken van beneden naar boven en dan een tussenrouter plaatsen, daar een kabel instoppen en naar me xbox verbinden. Heb de net een speedtest gedaan en dit is het verschil tussen boven en beneden: Boven: Beneden:
Ik heb inmiddels gelezen dat Forza 5 veel minder auto's heeft dan FM4. Er zullen ongetwijfeld car-packs komen. Maar voor de XBWR cups heb je dan al het probleem dat niet iedereen alle of een aantal car-packs gaat kopen. Net als de Porsche car-pack bij FM4. Kortom is er genoeg leuke keuze in de car list van FM5 voor de toekomstige FM5 XBWR cups. Of wordt er verwacht van de XBWR leden om een basic aantal carpack te kopen?
Ik denk dat er met 200+ auto's toch wel wat tussen zit om leuke AM en Pro wedstrijden mee te rijden hoor. Sent from beyond.
Ligt eraan wat voor DLC er komt. Maar er is wel genoeg om een aantal competities mee te doen inderdaad.
Zijn er eigenlijk al plannen om een FM5 competitie te starten? Lijkt mij dat zoiets halverwege januari of begin februari toch moet kunnen beginnen. Sent from beyond.
Wel ff kijken hoeveel mensen mee doen dan natuurlijk. Maar binnenkort ga ik denk ik een hot lap competitie voor Forza 5, waar er elke week een auto en track (Misschien rivals mode) worden gekozen en iedereen en snelle lap moet rijden.
Iets Rivals-achtigs wil ik wel organiseren straks voor FM5, net als eerst bij FM4! Ik hoop FM5 deze week of de volgende te krijgen, en dan kunnen we eens kijken of daar (weer) animo voor is, hier en/of in het algemen FM5 topic. Ik heb het altijd een heel leuke en leerzame manier gevonden om steeds harder te gaan!
http://www.insidesimracing.tv/pc-racing/assetto-corsa-first-look-available-now/ Gaat dit nog wat worden? en hoe gaat het met project cars?
Ik heb net Assetto Corsa gekocht (early access). Nu aan het downloaden. Project Cars gaat wel de goede kant op. Physics worden elke keer weer een beetje beter en komen dichter bij Forza. Dus Forza wel beter qua physics, maar Project Cars heeft gewoon een veel beter presentatie qua regen, nacht etc.
Nee, dit is de A1 GP auto. MP Motorsport heeft het overgekocht. Nu heet dat Acceleration i.p.v. A1 GP
Stonden erin totaal een stuk of 14. GP2 auto was jammer genoeg weg (bestickeren) dus kon daar helaas niet inzitten...maar dit is ook vet
In de clubgarage een verrassende Subaru Cusco #77 original PI R3 conversion naar PI S700 De auto rijdt als een PI A600 auto en is rear wheel drive. Auto is heel gebruiksvriendelijk en vergevingsgezind. Wel de looks van een dikke R3 auto. Een perfecte toekomstige AM cup auto hoewel die niet 4WD of FWD is. Een beetje"think out of the box" auto. R3 737 naar S 700