Vrij accuraat qua gereedschap, maar qua vaardigheden en chaos zitten we niet op 1 lijn. Vandaag overigens bezig met de laatste dingen aan mijn nieuwe motorblok. Olie toevoer Olie afvoer Wastegate flens lassen Oliekoeler adapter plaatsen Begin maken met uitlaat systeem Inlaat schoonmaken Hoop dit weekend ook de auto af te hebben voor de inbouw van het blok
Voor de F1 liefhebbers: https://www.reddit.com/r/motorsport...ormula_1_qualifying_01_australian_grand_prix/ Jammergenoeg geen Henno streams meer
Gezien de staat van de Red Bull auto's toch nog netjes van Max. Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Ik heb geen van tweeën, heb wel de Ziggo Go App met inlog gegevens van mijn moeder maar die kan/mag niet chromecasten naar mijn tv en ik ga echt niet kijken op de tablet. De app installeren op mijn mediaspeler kan wel maar omdat het een mobiele app is krijg ik heb niet goed bediend met mijn afstandsbediening en controller. Ziggo sport abonnement afsluiten gaat 'm ook niet worden omdat ik dan ook CAM modules in mijn tv's moet gaan plaatsen, kijk nu het basispakket met ongecodeerd zenders op coax. Buiten dat ga ik sowieso niet betalen om Olaf Mol en consorten te zien en horen dus de enige optie zijn illegale streams.
Hier ook gewoon Ziggo. Al heb ik het aanvullende sport pakket opgezegd. Gelukkig is de F1 gewoon live te volgen op het standaard Sport kanaal en is er op maandag altijd een samenvatting van de NASCAR race van zondag.
Hier ook een Ziggo Sport accountje van m'n ouders. Ik kijk het via de Windows 10 app op m'n tablet/laptop via de HDMI-in van de Xbox One en dus op het big ass scherm. Dat werkt behoorlijk ideaal.
Het Sportweekend is ideaal deze week. Morgenvroeg om 7 uur de race. Op de motor naar de werkplaats om verder te werken aan de Volvo Om 6 uur naar huis, douchen en klaar zitten voor de MotoGp. Qua techniek loop ik toch wel wat jaren voor op de F1. Ik doe namelijk al gewoon met 4 cilinder turbomotoren, zonder ABS en downforce, en ook nog eens met gereguleerd budget. Eat that RedBull. Verstuurd vanaf mijn combi magnetron
Waar is iedereen? GoldPW en ik zitten in een party maar het blijft verdacht stil. GoldPW en ik zien wel erschillende 'statussen' bij de mensen. Zo was Cold bij mij offline en bij Gold 'op Zandvoort' dus XBL doet misschien een beetje stom, maar de party is gewoon levend