Gisteravond een 2tal races gereden in Assetto, ik snap niet waarom mensen dit een fijn spel vinden. Ik mag toch wel stellen dat ik enige vorm van race-vaardigheid heb op het gebied van simulatieracers, maar het gevoel in deze game klopt naar mijn weten totaal niet. Wat zijn jullie stuur-settings? Want misschien krijg ik gewoon niet de juiste feedback (en zeg ik daarom dat het niet aan mij ligt, maar aan het spel). Veel plezier heb ik aan dit spel nog niet beleefd en als het ooit zo ver komt dat we hier cups in gaan rijden, dan wil ik er toch wel beter in worden.
Bij mij ook vergelijkbaar. Maar dat gaat het verschil niet maken, lijkt me. Ik snap dan weer niet hoe je de handling niet fijn kan vinden.
Ik vond de MX5-Cup best wel fijn. Ook voorspelbaar en leuk mee geraced. Gisteren de F488 GT3 (of 45 en de Porsche 919 Endurance gebruikt. Vond ze allebei echt ruk aanvoelen en veel te weinig feedback. Ook nog even met de KTM XBow op de Ring gereden, maar dat was ook geen succes. E30 M3 om mee te driften ging wel aardig, maar de enorme snelheid waar die auto van de linker- naar de rechterkant snapt is totaal niet vergelijkbaar met een echte 3-serie in de drift. Ook moet ik onrealistisch veel aan mijn stuur trekken om hem weer uit een drift te krijgen. Gisteren ook nog de xbox en stuur gereset, want ik dacht dat het eerst daar aan lag. Misschien ben ik wel gewoon niet geschikt voor dit spel.
Wie weet als de update is geweest over een paar weken.. Als het goed is hebben dan ook alle wagens tyremodel v10. Zal dus wel weer wat veranderen kwa rijgedrag. Ik heb vandeweek zelf pcars nog eens een keer opgstart, factory settings kwa assist en lijn ook off, (zoals ik nu ook ac speel) en bakte er geen hol van.. Toch abs, tc en de lijn weer aangezet en het ging nog nergens over Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
die ferrari GT3 vind ik ook de minste van het hele spel, de R8 of Nissan GTR vind ik dan weer superfijn en als je de Glickenhaus niet fijn vind in die klasse kan je beter ophouden Driften in deze game kan ik helemaal niet dus daar kan ik niks zinnigs over zeggen. De Cayman in deze game vind ik ook super voorspelbaar rijden evenals de MX5 inderdaad. In deze game kan je gewoon niet zo op de max rijden als in Pcars omdat de auto's veel meer gewicht hebben qua rijdgedrag vandaar dat corrigeren ook moeilijker is. Als je de rempunten aanpast op dit gegeven en niet focust op rondentijden de eerste 30 rondjes (licht overdreven) op een circuit kom je al een heel eind
Die 488 is inderdaad niet de fijnste GT3, verre van. En die E30.. Reed je met de Drift-E30 of de stock-E30? Ik kan me voorstellen namelijk dat de Drift-E30 op alle fronten wat heftiger is dan de stock-E30?
Gisteren weer Geraced. Nu met de E30 group A, Turbo S, en een formule auto. E30 voelt wel redelijk, rest gewoon heel erg wennen. Wel vermaakt Verstuurd vanaf mijn combi magnetron
Iemand zin om vanavond een paar rondjes AC te doen?? Ps. Voor de gene die het nog niet is opgevallen.. Ik heb afgelopen week me GT veranderd.. Dat is nu HRT CrazyKiller Het lukte me alleen niet om me naam hier op het forum te veranderen
Het was me nog niet opgevallen nee!! Maar ik vond al dat ik je weinig online zag de laatste dagen. Ik denk dat ik gewoon over je heen heb gekeken hahaha. Vanavond kan ik er niet bij zijn helaas.
Normaal waren er altijd naamwijzigingsrondes, maar die heb ik al een tijd niet gezien. Misschien dat @lwn zo lief zou willen zijn?
Gisteren met mijn paarse Volvo aan de Elandrun meegedaan op het Midland-circuit van Lelystad. Je wordt in klasses ingedeeld op basis van je motor en configuratie. (Ik zat in Turbo RWD). Mijn snelste rondje: 1:12.7 Auto deed het wonderbaarlijk goed! Zat op slechts 4 seconden van volbloed circuit/rally auto's met sequentiële versnellingsbakken, slicks, sper en 100pk minder. Erg leuk om je online stuur"kunsten" eens in het echt toe te passen. (op 0:32 zie je bijvoorbeeld dat mijn kont iets uitbreekt omdat ik van 3 naar 2 schakel) En nog een paar vlakke stukken op mijn voorbanden geremd https://www.instagram.com/p/BSaZjrJgN3N/ Uiteindelijk de snelste tijd in mijn klasse neergezet en de auto (op een stuk kunststof bij de radiateur na) heel gehouden. Volgend jaar maar een setje Semi-slicks monteren en mijn sper as monteren. Dan moet er nog dik 2-2,5 seconden vanaf kunnen.
Gewoon een keer doen! Was voor mij de tweede keer, nadat ik de vorige keer na 3 ronden mijn versnellingsbak iets te enthousiast bediende en een *Krak* geluid hoorde. Lelystad is toch een goede 120km voor mij naar huis, dus toen maar rustig naar huis gereden. Dit jaar heb ik hem op de autoambulance meegenomen naar het baantje en een reserve versnellingsbak bij mij (mocht het noodlot vroeg in de ochtend toeslaan, aangezien dat verreweg het minst sterke deel is aan mijn auto, dan kon ik hem nog wisselen).