Zag vanmiddag iets van Dutch Racing Championship oid voorbij komen. Lekker racen op Zolder, Snetterton, Oscherschleben en Spa. Met PCars 2 mogen we weer! Merk dat ik bij AC maar weinig zin heb om hem aan te zetten. Misschien weer eens als private lobbies dit jaar nog komen.
Ik gok ook op PCars 2. Als het weer mooi blijft, blijf ik lekker buiten chillen in ons bbq-hok. Lekker beetje in de zon zitten en farming simulator spelen Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Oke dan ga ik vanavond maar vissen lastig vallen ipv een beetje gezellig racen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik kijk wel ff.. Ben sws rond een uurtje of 8 wel weer thuis.. Kids moeten morgen ook weer naar school Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik ben er niet bij iig. Hetzelfde verhaal als bij Beltoon. Daarbij speel ik nu eindelijk ook wat andere games en dat bevalt ook wel prima eigenlijk
@21:11 -> werkt @Racerblade01 tegenwoordig bij AD Sportwereld ofzo? Stemgeluid en intonatie lijkt wel identiek!
Denk dat jullie dit wel leuk vinden En zoals in de YTcomments terecht wordt gezegd.. check die uitlaatpijp onder de RX7 op 6:39!