Wie gaat er komend weekend de 24 uur volgen en achteraf janken wanneer Toyota weer eens niet gewonnen heeft?
Meestal kijk ik aardig wat. Maar zit vlak voor examens.... en zondag verjaardag/vaderdagverplichtingen. Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Ik weet nog niet eigenlijk. Had gehoopt op lekker kutweer in het weekend, ideaal 24h Le Mans weer. Maar het wordt weer lekker warm geloof ik...
Echt iets voor @Kimi NL dit! http://www.dumpert.nl/mediabase/7162943/c3e29c6f/reaguurders_gezocht_.html Ben jij of ken jij een technische nerd en wil je graag samen met ons een ekte Dumpert Zeepkist bouwen? Mail dan je motivatie en leeftijd naar zeepkist@dumpert.nl VROEM!
Nog mensen die Dirt4,project cars,assetto corsa of f1 2016 spelen op de PS4? Of alleen maar Xbox gamers hier?
Ik speel pcars op de ps4 maar heb meestal te weinig tijd om echt online een race te rijden... dat vind ik echt zwaar kut. Heb vorige week nog twee jaar psn gekocht dus ik kan iig wel weer online na een lange tijd zonder.
Heb zelf een kleine van een half jaar,dus ook niet heel veel tijd. Maar zo nu en dan wel online savonds en in het weekend.
Ik ga naar Parijs morgen (helaas niks met Le Mans maar een weekendje weg met 't vrouwke)... ben benieuwd of we onderweg nog wat supporters tegen komen
Vandaag met 37 andere Minis een tourit gedaan door mooie gebieden. Maar na vandaag was ik wel een beetje doof